Hunters Home Vers vlees, nog steeds zeer tevreden

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Hunters Home Vers vlees, nog steeds zeer tevreden

Sigbrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door Sigbrid »

[quote="Els en Max"]
hangt ervan af welke diersoort je gaat voeren, maar een rol rundvlees 500 gram ligt zo rond de e. 1.35. Dit is wel een van de goedkopere diersoorten. Als je ze mailt krijg je een actuele prijslijst toegestuurd. :)
[/quote]

Ik heb al 2x een mailtje gestuurd in de laatste 2 weken naar Huntershome voor wat info maar op beide geen reaktie terug gehad , ze adverteren ook op MP ook geen reaktie.
Dan ben ik er al klaar mee , bestel ik wel ergens anders waar er wel netjes word beantwoord.
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Ja dat begrijp ik. Dan zou ik er ook snel klaar mee zijn, zo ga je niet met klanten om. Ik heb dat probleem niet met ze, ik mail en bel de volgende dag om mn bestelling te bevestigen. trouwens geen garantie dat het dan wel in 1x goed gaat, maar over het algemeen werkt dat goed.
roksefloks
4-sterren
4-sterren

Bericht door roksefloks »

Wij zijn ook Hunters Home aan het uitproberen. De kipversie blieft Romie niet. Rund en lam gaan erin als koek. Wat ik wel vreemd vind is de tekst op de rol lam.
Er staat LAM KVV.
En daaronder AANVULLEND VOER.
Tja, wat is het nu? :-\
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Enkelvoudige kvv die dus geen volledig voer genoemd mag worden, dus is het aanvullend. Je maakt het compleet door meerdere enkelvoudige soorten te voeren.
Vis voeding

Bericht door Vis voeding »

[quote="Els&Flow"]
Wij voeren inmiddels ook naar volle tevredenheid Hunters Home, alleen de rund word niet gegeten, ook niet door de border collies next door. De zalm daarentegen kan niet vaak genoeg op het menu staan :biggrin2: en ook de andere smaken worden goed gegeten.
Onze buurtjes zijn nu ook volledig over van jeukanuba naar Hunters Home en ook zij zeggen dat de border collies er mooier van gaan glanzen, betere ontlasting hebben en meer energie, nou ja, nog meer energie.

Hier gaat alles ook ongestickerd de vriezers in, maar aan de hand van de kleur van de rollen zie je snel genoeg wat je in je handen hebt, het went snel zat.
[/quote]

Laatst gewijzigd door Vis voeding op zo 29 dec 2013, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

Wat zit je nou op oude topics te reageren? Je quote is van 7 september 2012.... Moet je Petsmeat (naast petfish) aan de man brengen of zo?
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="Gerardus johannes klene"]
[/quote]

Even voor de duidelijkheid Gert.

Wat wordt er niet toegestaan:

* Je eigen bedrijfsmatige goederen en/of diensten aanbieden is niet toegestaan.

* Spammen: Advertenties, reclame, kettingbrieven, piramide-spelen en sollicitaties zijn ongepast en worden niet toegestaan. Links naar je eigen site, verspreid over het hele forum, vallen hier ook onder. Het is vooralsnog toegestaan 1 URL in je handtekening, onder je foto (en dus niet in je foto), te plaatsen. Mits de link naar een eigen site verwijst (niet van derden) en enigzins hond/kat gerelateerd is. Ook is het niet toegestaan om, naast  de URL, vermelding te doen over het assortiment. Ook avatars zijn niet bedoelt om reclame te maken, dus ook geen URL bij je Avatar.

Mogelijke maatregelen bij overtredingen:

* Aanpassen van een bericht: Een moderator of een beheerder kan een bericht aanpassen als hij /zij vindt dat de inhoud ongeschikt is of in strijd is met de gebruikersovereenkomst. Er wordt steeds gezegd waarom het bericht werd aangepast om verwarring te vermijden.

* Verwijderen van een bericht/topic: Een moderator of een beheerder kan een bericht of topic verwijderen of afsluiten zonder opgaaf van reden, als hij /zij vindt dat de inhoud ongeschikt is of in strijd is met de gebruikersovereenkomst. Hierover is geen discussie of correspondentie mogelijk.

* Verbanning: Indien je meerdere malen de regels overtreedt, word je de toegang tot het forum ontzegt. Deze (drastische) maatregel zal slechts na verscheidene waarschuwingen toegepast en als laatste middel gebruikt worden.

Uit de "Regels van Barfplaats": http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 116.0.html

Plaats reactie