hond dood door eten van botten

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: hond dood door eten van botten

petralita
5-sterren
5-sterren

Bericht door petralita »

wat ik mij ook afvraag is vers ook vers zoals wij het bedoelen?
of is "vlees" uit blik (dat wordt inmijn omgeving ook nog al eens gezien als vlees en vers)

en idd sluit ik mij bij de rest aan mbt wat voor bot het was
lauraV
5-sterren
5-sterren

Bericht door lauraV »

zolang we niet precies weten hoe het gegaan is , is hier geen zinnig woord over te zeggen ....
Oesje72
2-sterren
2-sterren

Bericht door Oesje72 »

Thea schreef: Hier pas gelezen dat iemand had meegemaakt dat een hond ooit was overleden door dat hij stikte in 1 hondenbrokje  :-\
Dus ja.
Ja, hier bij een pup van een vriendin van mij ook precies hetzelfde; verslikken in een brokje en helaas niet meer kunnen redden.....
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Eigenlijk belachelijk dat er dan niet uitgeroepen wordt: nooit komen hier nog brokken in huis!!

Stom en spijtig...

Ik vrees dat gewoon niets risicovrij is, al kan ik me voorstellen dat als je hond overlijdt aan botten, je huiverig bent om ze weer te geven.  Maar dan nog zou ik eerder gemalen voer geven.
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

lauraV schreef: zolang we niet precies weten hoe het gegaan is , is hier geen zinnig woord over te zeggen ....
Hier ben ik het helemaal mee eens......Er zit een verhaal achter deze gebeurtenis, en ervaren barfers hebben onmiddellijk al hun vragen al, ik ook.
De schrijver in dit verhaal lijkt me geen ervaren barfer, die verteld namelijk onmiddelijk dat hij verantwoorde botten heeft gegeven, en dat het ondanks dat fout is gegaan.

Nu wordt er niets verteld, het kan alle kanten uitgaan. :-\

Plaats reactie