Degomeat veranderd

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Degomeat veranderd

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Senta schreef: In het vakje met extra Info geef je dan op dat je een vervangend product wilt, als er iets niet op voorraad is.
Ik doe dit altijd en heb meerdere levenaciers gehad

En dat gaat echt altijd prima ze bellen me altidj keurig op als ze iets niet hebben
Ow zo. Nee, ik denk dat het door het afhalen komt. Mijn bestelling staat meestal ook niet klaar als ik kom, die wordt dan gewoon uit de vriezer gepakt. Vind het ook geen ramp, want Henk denkt verder echt ook wel mee!
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

eelke schreef: Ow zo. Nee, ik denk dat het door het afhalen komt. Mijn bestelling staat meestal ook niet klaar als ik kom, die wordt dan gewoon uit de vriezer gepakt. Vind het ook geen ramp, want Henk denkt verder echt ook wel mee!

Eelke, is dat op de Postweg 5a waar jij het afhaalt ??
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

*Lia* schreef:
Eelke, is dat op de Postweg 5a waar jij het afhaalt ??
Ja....rotonde links, eerste rechts, en dan na het bosje rechts langs een aantal schuren.
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

eelke schreef: Ja....rotonde links, eerste rechts, en dan na het bosje rechts langs een aantal schuren.

Er werd mij gezegd dat ik zijn (Henk Versluijs)  tel. nr. mee moest nemen indien ik het niet kon vinden. Ik wil binnenkort eens gaan.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

*Lia* schreef:
Er werd mij gezegd dat ik zijn (Henk Versluijs)  tel. nr. mee moest nemen indien ik het niet kon vinden. Ik wil binnenkort eens gaan.
Ja het is even zoeken de eerste keer. Je moet meteen na het bosje een betonnen pad op, dan lijkt het alsof je de werf van iemand oprijdt zeg maar... maar dan is het helemaal achteraan.
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

eelke schreef: Ja het is even zoeken de eerste keer. Je moet meteen na het bosje een betonnen pad op, dan lijkt het alsof je de werf van iemand oprijdt zeg maar... maar dan is het helemaal achteraan.

Okido, ik zal het onthouden. Ik wil 5 kilo makreel hebben om te drogen, en ook runderknars.

Plaats reactie