Barfmaal kleine hondjes (tot 10 kg )

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Barfmaal kleine hondjes (tot 10 kg )

zzz-dodo-zzz
2-sterren
2-sterren

Bericht door zzz-dodo-zzz »

Hier ook een kleinere barfeter, een Cavaliertje van 8 kilo.
Hij krijgt nu nog maar 1x per week barf, maar dat gaat veranderen naar 2/3 x per week..
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is wat Moyra (ongeveer) krijgt per dag. Met nog wat groenten erbij. Ben nu wel aan het minderen want ze doet het er iets té goed op.  ;D
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Kijken de kleinehondbarfers ook wel eens ter inspiratie ook wel eens in de kattenbarfafdeling?
Dwarreltje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dwarreltje »

-Annemarie- schreef:
Dit is wat Moyra (ongeveer) krijgt per dag. Met nog wat groenten erbij. Ben nu wel aan het minderen want ze doet het er iets té goed op.  ;D
Hoeveel weegt Moyra? Als ik kijk naar Dwarreltje die 10 kg weegt (cushinghond met dikke hangbuik  en eeuwige honger) en 110 gr bot krijgt, 45 gr vlees en 15 pens + 15 orgaan, 45 groente. Moyra zie ik ietsje meer bot krijgen, maar drie keer zoveel orgaan en twee keer zoveel vlees. Gewoon ter vergelijking ::)
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Dwarreltje schreef: Hoeveel weegt Moyra? Als ik kijk naar Dwarreltje die 10 kg weegt (cushinghond met dikke hangbuik  en eeuwige honger) en 110 gr bot krijgt, 45 gr vlees en 15 pens + 15 orgaan, 45 groente. Moyra zie ik ietsje meer bot krijgen, maar drie keer zoveel orgaan en twee keer zoveel vlees. Gewoon ter vergelijking ::)
Afbeelding

Waarom de  ::) ? 

Ik voer deze verhoudingen en ze doet het er goed op. Als jouw hond het op andere hoeveelheden goed doet is dat toch ook prima?  :)
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

koekje schreef: Kijken de kleinehondbarfers ook wel eens ter inspiratie ook wel eens in de kattenbarfafdeling?
Goede tip, ga ik zeker doen Koek!  :-*
Dwarreltje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dwarreltje »

-Annemarie- schreef: Afbeelding

Waarom de  ::) ? 

Ik voer deze verhoudingen en ze doet het er goed op. Als jouw hond het op andere hoeveelheden goed doet is dat toch ook prima?  :)
Kijk, daar was de  ::) dus voor, om te voorkomen dat je je aangevallen voelde.... Moeilijk om de juiste toon te lezen op een schermpje :-\
Jij geeft aan dat ze het er té goed op doet. Dus gewoon belangstelling, meedenken en helemaal niets meer. Inderdaad is elke hond verschillend ja. Mijn 1 jarige Spook is slechts 5 kg en krijgt net zoveel als de 10 kg wegende Dwarrel... ???
Teentjes in.... Ik houd m'n mondje wel dicht :-X
Laatst gewijzigd door Dwarreltje op vr 22 mar 2013, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Dwarreltje schreef: Kijk, daar was de  ::) dus voor, om te voorkomen dat je je aangevallen voelde.... Moeilijk om de juiste toon te lezen op een schermpje :-\
Jij geeft aan dat ze het er té goed op doet. Dus gewoon belangstelling, meedenken en helemaal niets meer. Teentjes in.... Ik houd m'n mondje wel dicht :-X
Huh?  ???

Ik vraag alleen naar de reden van je  ::)  omdat ik die smiley niet begrijp in de context. Ik heb toch geen kritiek op de inhoud van je posting?

Hoe dan ook, ik voel me echt niet aangevallen hoor.  :)  En ja, zoals ik al aangaf ga ik de hoeveelheid aanpassen, omdat ze het er té goed op doet.

Smileys kunnen dus ook anders uitgelegd worden dan ze bedoeld zijn.  ;)  No offence!  :)

Plaats reactie