ervaring degomeat

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: ervaring degomeat

koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Kim89 schreef: Bij vragen krijg je snel en uitgebreid antwoord.
Ook zonder vragen krijg je zeer uitgebreid antwoord is de ervaring hier  :biggrin2:

Wij halen dus meestal zelf ook af en heb er goede ervaringen mee. En tegenwoordig staan de dozen met kuikens ook in de webshop, helemaal fijn.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Hier ook super tevreden. Ik bestel er graag.
flin
5-sterren
5-sterren

Bericht door flin »

9 +  :)
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

pike schreef: Oh ja, ik kan toch een minpuntje noemen: Hij levert bij mij altijd voor dag en dauw, vanochtend stond de chauffeur om 6.15 voor de deur  :-X
Hoe verder weg je woont hoe vroeger hij komt.
Dan kan ie hier lang blijven wachten..op dat tijdstip open ik geen deur
ashley
4-sterren
4-sterren

Bericht door ashley »

TMG1961 schreef: Dan kan ie hier lang blijven wachten..op dat tijdstip open ik geen deur
Tsja dan heb je toch gewoon geen vlees  ::)
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

TMG1961 schreef: Dan kan ie hier lang blijven wachten..op dat tijdstip open ik geen deur
Joh de supermarkten bulken uit van de brokjes en die zijn op elk gewenst tijdstip wel open...doe je dat toch  :P
madonna
3-sterren
3-sterren

Bericht door madonna »

Hier stond die de laatste keer ook om 6 uur voor de deur.
Maar ja het is niet elke week en ik ben weer blij dat de vriezer vol is  :biggrin2:
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

Ja dan heb je pech, ze beginnen smorgens vroeg en zijn savonds laat pas weer thuis, beetje afhankelijk waar je woont staan ze op een vaste tijd voor de deur, en ze zijn OP TIJD!
Hier zijn ze rond 6 uur half 7. Daar altijd alles klopt, er geen half ontdooiende rommel binnenkomt gaat het meteen de vriezer in en kan ik door naar mn werk.

Laatst had ik perongelijk mijn bestelling dubbel geplaatst, was zondag avond 23.00, dit omdat ik later de betaalwijze wilde wijzigen hierdoor ging de bestelling 2x door. Even in de stres maar kreeg meteen een mailtje van Henk dat hij dr al een verwijderd had :biggrin2:
En klachten gewoon melden, dan gaat hij op zoek naar een betere leverancier.

Zo heb ik nog nooit zulke mooie runderknarsjes gehad....Echt van uitmuntende kwaliteit, geen dikke harde botten maar mooi kraakbeen wat weg te kauwen is!
Kallista
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kallista »

Martine-Tom schreef: Joh de supermarkten bulken uit van de brokjes en die zijn op elk gewenst tijdstip wel open...doe je dat toch  :P
:2funny: :2funny:

Waarom betaal je dan niet van te voren en spreek je met Henk af dat ie je bestelling gewoon voor de deur zet...voila probleem opgelost  ;)
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Als ze hier om 6 uur komen hebben ze pech..ik ga echt niet om half zes opstaan omdat hun menen dat iedereen 's nachts leeft. Ze kunnen op een normaal tijdstip leveren anders bestel ik wel ergens anders.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Hebben hun pech  :biggrin2: Altijd lache met jou Afbeelding
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Angelique schreef: Hebben hun pech  :biggrin2: Altijd lache met jou Afbeelding
Nee om 6 uur of nog eerder bij mensen voor de deur staan met een levering..dat is lachen
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

TMG1961 schreef: Nee om 6 uur of nog eerder bij mensen voor de deur staan met een levering..dat is lachen
Als dat iedere dag zou zijn, zou ik het ook niet leuk vinden, maar voor die ene keer...ach...en je moet maar zo zien, je hoeft dan ook niet meer de hele dag thuis te blijven zitten wachten. Maar goed, het is jouw keus natuurlijk om een andere leverancier te kiezen. Er zat er toch ook eentje bij jou in de buurt? die met die Boppers.
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

TMG1961 schreef: Nee om 6 uur of nog eerder bij mensen voor de deur staan met een levering..dat is lachen
Djeezz...zoek je toch een ander
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

TMG1961 schreef: Als ze hier om 6 uur komen hebben ze pech..ik ga echt niet om half zes opstaan omdat hun menen dat iedereen 's nachts leeft. Ze kunnen op een normaal tijdstip leveren anders bestel ik wel ergens anders.
JEetje wat een drama zeg, 1 keer optijd opstaan, deur open doen, dankjewel zeggen en weer naar bed gaan.
Even denken, eten voor mijn dieren...of uitslapen...
Hmm, je hebt geen werk dus uitslapen kan je elke dag...
Oeh lastige keus... ::) ::) ::)

Plaats reactie