Tss.... valt best wel mee hoor... Nog niet eens een half uurtje!pallas schreef: + 1
( de heren hangen nu met elkaar aan de telefoon...even een minuutje uur geduld aub)
BPWR: Vliegengordijn
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: BPWR: Vliegengordijn
Keertje wassen helpt!Ronald schreef: Zolang ik de vliegen nog van me af moet meppen 's zomers, gaat het niet werken niet...
Douchegel is ook niet zo duur!
Deodorant, ooit van gehoord?
Baardje trimmen, zodat de soep van gisteren er niet in blijft hangen!
Zo je kunt vooruit denk ik?
Viel wel mee, ons gesprekje duurde langer, en was zeker even waardevol!pallas schreef: + 1
( de heren hangen nu met elkaar aan de telefoon...even een minuutje uur geduld aub)
Dat is voor ons idd een belletje van niets!Ronald schreef: Tss.... valt best wel mee hoor... Nog niet eens een half uurtje!
- Charlie Angel
- Moderator
Hier van die kattenstaarten en dat bevalt prima.
Maar die van Jeroen zal nog beter werken denk ik zo.
Wij hebben een gordijn met kettingen bij https://www.vliegengordijn.nl/ gekocht.
Je kijkt er goed doorheen naar buiten, de honden blijven niet haken (deden ze wel bij andere gordijnen) en het is relatief zwaar waardoor ook bij wind de vliegen buiten blijven.
Je kijkt er goed doorheen naar buiten, de honden blijven niet haken (deden ze wel bij andere gordijnen) en het is relatief zwaar waardoor ook bij wind de vliegen buiten blijven.
Maar het is helemaal geen kerst?pluto schreef: Keertje wassen helpt!
Douchegel is ook niet zo duur!
Deodorant, ooit van gehoord?
Baardje trimmen, zodat de soep van gisteren er niet in blijft hangen!
Zo je kunt vooruit denk ik?
You got me there!Ronald schreef: Maar het is helemaal geen kerst?![]()
Maar...
* Jeroen zet gedachtenkronkelmachine aan*
Met kerst vieren we de geboorte van kindeke Jezus aka Jesus, in zuid-amerika worden veel kinderen geboren, daar zullen vast en zeker zoontjes bij zijn, Jesus is daar een populaire naam, ziehier het 'excuus' om dagelijks een douche te nemen!
*gedachtenkronkelmachine kan weer uit*
I rest my case!
Maar van die jongetjes in Zuid-Amerika heb je geen last, zolang het geen drugsbaronnetjes worden. Ze kunnen vaak wel leuk voetballen, eventueel soms met wat hulp van hoger"hand". Bovendien hebben ze daar een heel groot beeld staan, en voordat je die onder de douche hebt gekregen...
Ja als die ergens voor gaan zetten ze ook echt hun tanden erin!Ronald schreef: Maar van die jongetjes in Zuid-Amerika heb je geen last, zolang het geen drugsbaronnetjes worden. Ze kunnen vaak wel leuk voetballen, eventueel soms met wat hulp van hoger"hand". Bovendien hebben ze daar een heel groot beeld staan, en voordat je die onder de douche hebt gekregen...
O, wij moeten echt een keer een avond (liefst meerdere) op een campingveldje (liefst achteraf), met drank (liefst veel) alle wereldproblemen analyseren, bespreken en oplossen.
Wat zou de wereld er dan toch veel beter uitzien!
- Charlie Angel
- Moderator
Douche jij elke kerst?Ronald schreef: Maar het is helemaal geen kerst?![]()
Ik had in de planning dit weekend in D'Oospel te zitten, maar ja...
Vind het wel een strak plan! De camper moet weer een keer afgestofd worden

Vind het wel een strak plan! De camper moet weer een keer afgestofd worden
Alleen als kerst in het weekend valt.Bernie schreef: Douche jij elke kerst?![]()
![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Ronald schreef: Ik had in de planning dit weekend in D'Oospel te zitten, maar ja...
Vind het wel een strak plan! De camper moet weer een keer afgestofd worden![]()
Alleen als kerst in het weekend valt.
Ik schrok al joh, als je zo vaak doucht blijft er niets meer van je over.
En in het weekend hebben we goedkope petroleum, dus dan is het warme water niet zo duur!Bernie schreef:![]()
Ik schrok al joh, als je zo vaak doucht blijft er niets meer van je over.![]()
Hier hangen ook "kattenstaarten" voor de deuren. Werken prima!
Van die "flappen" hebben we eerst gehad, met verzwaring aan de onderkant die er door de katten elke keer vanaf gemapt werden en dan bleven de stroken niet netjes hangen en kwam er nog vanalles naar binnen gevlogen
Van die "flappen" hebben we eerst gehad, met verzwaring aan de onderkant die er door de katten elke keer vanaf gemapt werden en dan bleven de stroken niet netjes hangen en kwam er nog vanalles naar binnen gevlogen
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hier hangt een zwaar gordijn in de tussendeur. Houdt vliegende beestjes buiten, warmte binnen en alles kan erdoor lopen wat er door mag lopen.
En? Al aangeschaft en inmiddels in gebruik genomen?Ronald schreef: Geweldig! Ik ga met het onvoorstelbare bedrag van € 2,89 naar de Action en schaf mij zo'n "Bug Blocker" aan![]()
Als deze enorm goed bevalt gaan wij ook voor deze voor dit astronomisch mooie bedrag!
Wij waren namelijk al van plan een dergelijke aan te schaffen, maar dan van de firma Bruynzeel, welke toch een slordige €35,99 moet kosten bij een keten van Karwei.
Ben razend benieuwd.
Gr. Boef.