Help wat voor vlees is dit allemaal?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Help wat voor vlees is dit allemaal?

Ingrid (shadow)
4-sterren
4-sterren

Bericht door Ingrid (shadow) »

eelke schreef: Fijner gemalen mag, maar is absoluut niet nodig hoor :) je moet maar zo denken, veel van de vers fokkers hier op het forum spenen hun pups op 4 a 5 weken af op barf producten. Dus normale kvv krijgt elke pup wel weg.

Hebben we al foto's gezien van de pup? Dat vind ik na alle info die ik heb gegeven wel een vereiste hoor!  :D ;)
oh oke dacht dat heel fijn beter zou zijn maar weer wat geleerd  :)

oooh haha tuurlijk mag dat ik heb fotos  in overvloed moet alleen even zoeken waar ik die kan plaatsen
zal morgen even kijken
Ingrid (shadow)
4-sterren
4-sterren

nou vanmorgen naar een verkooppunt van carnibest geweest ( omdat ik dus van de rodi compleet af wil en alvast carnibest wilde proberen samen met evt carnivoor of  zo

Ik wilde worsten van verschillende diersoorten  nemen , maar er kwam een verkoopster helpen( of eigenaar van die winkel( schuurtje)  :-)
pff ze vertelde en vertelde Afbeeldingen ik kwam er niet eens tussen Afbeelding
ze zei ook dat ik alleen de puppy carnibest  moest nemen en verder geen andere want dat kon ze nog niet verdragen
ze kwam met allerlei theorieën en verhalen wie wat had bedacht en pff mijn oren tuuten.Afbeelding
ook zei ze dat carnivoor en carnibest hetzelfde was maar met een andere naam omdat ze dat van haar hadden afgepakt en die naam hadden gegeven
tjonge jonge dat boeide me niet zo ik wilde alleen verschillende soorten Carnibest maar goed
snapte er nu helemaal niets meer van
ze kwam met een flesje aan als ik het echt goed wilde doen dan maakte dat weer iets aan in het lichaam waardoor het beter verteerd werd enz enz
euh laat maar , geef me die puppyworsten maar en ik kan vast vooruit

ze vertelde nog op de valreep dat ik gedroogde long nog niet aan een pup moest geven die ik zelf droogde want dat was te zwaar
owww Afbeelding onze pup eet dat geregeld als snack maar merk niets aan de hond ook de verse kippehartjes vind ze heerlijk als tussendoortje maar nu werd je weer van hot naar her geslingerd

wat ik ook probeerde ze bleef me overtuigen dat alleen dit voor de pup goed was en dat andere te zwaar
heb nu een paar worsten voor puppy natuurvoer, fijn gemalen
en één soort kip met rijst voor mijn andere hond
die 11 jaar is ( Cavelier)omdat die best problemen met haar darmen heeft en geregeld moet spugen
maar ja ik ben een beetje bevangen door al haar verhalen we zijn echt een uur in het winkeltje geweest en had nog niets gekeken en ze blablabla Afbeelding maar door

ook toen ik verschillden gedroogde snacks wilde kopen zei ze daar beter mee te wachten tot de pup het kon verdragen
euh ??

nou ja ik heb nu de rode worst puppy natuurvoer en de gele kip en rijst die ik nog niet aan de pup moest geven , pfff wat een gedoe zeg en dat omdat ik alleen van rodi compleet KVV naar carnibest over wilde stappen en nog een paar merken erbij dan
maar zo gaat de dorst wel over  Afbeelding  maar goed ik ben al vast blij met die puppy natuur worst hopelijk gaat het goed , maar wilde graag nog andere toevoegingen geven maar ja

zou ik die gele met kip rijst ook al voor de pup mogen geven of toch maar bij puppy natuur blijven

[url=http://s1297.photobucket.com/user/shado ... f.jpg.html]Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ingrid (shadow) op za 19 okt 2013, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Nee joh, je kan je pup echt gewoon van alles voeren hoor. Ik zal zo eens kijken of ik het topic van de pups van Miik kan vinden. Da's overtuigend genoeg ;)

Overigens is rijst niet zo heel geweldig, voegt eigenlijk niks toe (is dus goedkope vulling waar jij dik voor betaald ;) ). Dus ik zou de volgende keer nog iets zonder rijst nemen.

Heb je geen jumper of pets place in de buurt?
Ingrid (shadow)
4-sterren
4-sterren

mijn man heeft al helemaal  zoiets van pff dit vind ik wel heel duur worden maar het ergste is nog dat we nu de twijfel hebben of we het goed doen maar meer dat we van hot naar her worden geslingerd je denkt toch dat zo`n eigenaresse van die carnibest zaak bij ons in de buurt het wel weet pff
we gingen zo vastbesloten er heen om verschillende dieresoorten te krijgen maar ja daar gaan we wel haar verhalen
nu zit ik met en rodi en proplan brokjes pup nog van de fokster die ze nu eet
en carnibest worsten haha

snap er echt niets meer van

Jaa jumper en pet place hebben we in de buurt ( is het daar ook te koop dan?)

maar heel fijn dat je wilt helpen en het op gaat zoeken thanks thanks thanks ( oh ja en fotos komen nog hoor hihi )

Afbeelding

heb wel gister kippenhartjes en kippenniertjes en lams long gekocht om te drogen , mag ze dat nu wel als snack dan ????? want ook dat werd tegen gesproken en ze vind het zo lekker als tussendoortje 
Laatst gewijzigd door Ingrid (shadow) op za 19 okt 2013, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Jot, volgens mij mogen ze gewoon alles als snackje hoor, mits geen kilo's ;)

Ik zag dat topic niet meer in de bieb staan dus ik ga even rondvragen.
Ingrid (shadow)
4-sterren
4-sterren

oh wat fijn zeg
en jumper en pet place hebben we in de buurt is het daar ook te koop dan?
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

shadowhome schreef: oh wat fijn zeg
en jumper en pet place hebben we in de buurt is het daar ook te koop dan?
Die hebben ook verschillende kvv in hun assortiment :)
Voordeel is dat je dan gewoon uit de vriezer kan pakken en af kan rekenen zonder slap gelul :P
Ingrid (shadow)
4-sterren
4-sterren

haha een HEEEEL groot voordeel hihi

kan ik de rodi compleet nu wel op maken naast de carnibest dan of moet ik Carnibest  geleidelijk gaan bij voeren of kan ik rodi er gewoon ook bij blijven voeren

sorry voor de vele vragen maar wil het graag goed doen
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

shadowhome schreef: haha een HEEEEL groot voordeel hihi

kan ik de rodi compleet nu wel op maken naast de carnibest dan of moet ik Carnibest  geleidelijk gaan bij voeren of kan ik rodi er gewoon ook bij blijven voeren

sorry voor de vele vragen maar wil het graag goed doen
Gewoon lekker door elkaar is prima! Het makkelijkste is om gewoon een verpakking rodi uit te halen, te voeren, dan weer een verpakking carnibest, dat weer voeren, en zo lekker afwisselen.
Ingrid (shadow)
4-sterren
4-sterren

oh geweldig , fijn te horen pff dank je wel
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,117965.0.html

Zie hier, kleine pupjes, grote en verschillende soorten vlees :)
Ingrid (shadow)
4-sterren
4-sterren

ooh wat mooi te zien dit , dank je wel dat je zoveel moeite voor me doet
echt geweldig kijk die puppy`s kluiven en ik maar bang zijn haha

Thanks voor het zoeken en plaatsen

Afbeelding
Ingrid (shadow)
4-sterren
4-sterren

Ik heb vandaag van de islamitische slager (Toko tenminste Marokkaanse slager) weer wat vlees gekregen wat hij over had

dit was allemaal wild zei hij maar ja wat voor wild weet ik dus echt niet ( dit is nog bevroren
en kan ik dit allemaal drogen
mag mijn pup ( 9 weken ) dit ook

daarnaast een bak Garnalen : kan ik die ook drogen en mag de pup dit evt ook vers ?
moet ik ze gedroogt of rauw pellen?

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ingrid (shadow) op za 19 okt 2013, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Zitten zo te zien iets van eendenpoten bij.

Garnalen weet ik eigenlijk niet.
wijkje
5-sterren
5-sterren

Bericht door wijkje »

En rechtsonder zijn testes..

Plaats reactie