nou vanmorgen naar een verkooppunt van carnibest geweest ( omdat ik dus van de rodi compleet af wil en alvast carnibest wilde proberen samen met evt carnivoor of zo
Ik wilde worsten van verschillende diersoorten nemen , maar er kwam een verkoopster helpen( of eigenaar van die winkel( schuurtje) :-)
pff ze vertelde en vertelde

en ik kwam er niet eens tussen

ze zei ook dat ik alleen de puppy carnibest moest nemen en verder geen andere want dat kon ze nog niet verdragen
ze kwam met allerlei theorieën en verhalen wie wat had bedacht en pff mijn oren tuuten.

ook zei ze dat carnivoor en carnibest hetzelfde was maar met een andere naam omdat ze dat van haar hadden afgepakt en die naam hadden gegeven
tjonge jonge dat boeide me niet zo ik wilde alleen verschillende soorten Carnibest maar goed
snapte er nu helemaal niets meer van
ze kwam met een flesje aan als ik het echt goed wilde doen dan maakte dat weer iets aan in het lichaam waardoor het beter verteerd werd enz enz
euh laat maar , geef me die puppyworsten maar en ik kan vast vooruit
ze vertelde nog op de valreep dat ik gedroogde long nog niet aan een pup moest geven die ik zelf droogde want dat was te zwaar
owww

onze pup eet dat geregeld als snack maar merk niets aan de hond ook de verse kippehartjes vind ze heerlijk als tussendoortje maar nu werd je weer van hot naar her geslingerd
wat ik ook probeerde ze bleef me overtuigen dat alleen dit voor de pup goed was en dat andere te zwaar
heb nu een paar worsten voor puppy natuurvoer, fijn gemalen
en één soort kip met rijst voor mijn andere hond
die 11 jaar is ( Cavelier)omdat die best problemen met haar darmen heeft en geregeld moet spugen
maar ja ik ben een beetje bevangen door al haar verhalen we zijn echt een uur in het winkeltje geweest en had nog niets gekeken en ze blablabla

maar door
ook toen ik verschillden gedroogde snacks wilde kopen zei ze daar beter mee te wachten tot de pup het kon verdragen
euh ??
nou ja ik heb nu de rode worst puppy natuurvoer en de gele kip en rijst die ik nog niet aan de pup moest geven , pfff wat een gedoe zeg en dat omdat ik alleen van rodi compleet KVV naar carnibest over wilde stappen en nog een paar merken erbij dan
maar zo gaat de dorst wel over

maar goed ik ben al vast blij met die puppy natuur worst hopelijk gaat het goed , maar wilde graag nog andere toevoegingen geven maar ja
zou ik die gele met kip rijst ook al voor de pup mogen geven of toch maar bij puppy natuur blijven
[url=
http://s1297.photobucket.com/user/shado ... f.jpg.html]