Suit yourselve. Misschien had je de verkeerde lijntjes.Senta schreef: Dat is niet zo...anders had ik al lang al weer met lijntjes meegedaan graag zelfs!![]()
Waar kopen jullie je Barf producten en zijn jullie tevreden?
Moderator: Lizzy
Re: Waar kopen jullie je Barf producten en zijn jullie tevreden?
Laatst gewijzigd door pike op za 26 okt 2013, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat denk ik, heb je tips voor me? Houd mij aanbevolen.pike schreef: Suit yourselve. Misschien had je de verkeerde lijntjes.
Ik doe al jaren mee met lijntjes via dit forum en kan niet anders zeggen dan dat ik (én mijn honden!!) daar meer dan content mee zijnSenta schreef: Dat is niet zo...anders had ik al lang al weer met lijntjes meegedaan graag zelfs!![]()
Ik bestel dus het overgrote deel aan vlees/bot/orgaan via lijntjes hier op BP. Vlees/bot/orgaan via mensen die zelf vers voeren/ zelf samenstellen en tevreden zijn, wekt mijn vertrouwen, zij zijn immers net zo kritisch als ik
Kom ik eens tekort voor een levering, bestel ik via een vriendin bij Degomeat, wel alleen de Barfspullen...
-
lianneke
- 5-sterren

Klopt het dat ik geen prijslijst kan vinden op de site?Jose123 schreef: Wij halen alles bij http://www.handelsondernemingkosse.nl/i ... &Itemid=37 . Bevalt uitstekend! Ben je alles aan het afzoeken voor een goed adresje, zit er ééntje bij je om de hoek! Wat wil je nog meer. Prima service ook, is er een keertje iets niet, geen probleem, wordt direct geregeld! Dus voor mensen in de provincie Groningen echt aan te raden!! Wij hebben twee Goldens en 7 Brits korthaar poezen.
-
lianneke
- 5-sterren

Klopt het dat ik geen prijslijst kan vinden op de site?Jose123 schreef: Wij halen alles bij http://www.handelsondernemingkosse.nl/i ... &Itemid=37 . Bevalt uitstekend! Ben je alles aan het afzoeken voor een goed adresje, zit er ééntje bij je om de hoek! Wat wil je nog meer. Prima service ook, is er een keertje iets niet, geen probleem, wordt direct geregeld! Dus voor mensen in de provincie Groningen echt aan te raden!! Wij hebben twee Goldens en 7 Brits korthaar poezen.
Mijn bio-rund komt van een bio-boer (en die verkoopt alleen aan ons): zeer tevreden.
Alle lam en geit komt van het Islam Centrum: zeer tevreden.
Alle andere dingen komen van een heel enkel lijntje of Degomeat: meestal zeer tevreden.
Alle lam en geit komt van het Islam Centrum: zeer tevreden.
Alle andere dingen komen van een heel enkel lijntje of Degomeat: meestal zeer tevreden.
Islam Center zou ik ook graag willen kopen maar helaas is dat een aardig eindje rijden.
Mijn rund is ook biologisch en hele kippen ook.
Dat is prima vlees.
Als ik alle reacties lees is iedereen wel tevreden.
Het zal dan wel aan mij liggen.
Dat is prima vlees.
Het zal dan wel aan mij liggen.
Ik weet niet of dat zo is. Ik zie hier ook wel dingen voorbij komen dat ik denk "dat zou ik niet voeren".ulla schreef: Islam Center zou ik ook graag willen kopen maar helaas is dat een aardig eindje rijden.
Dat is prima vlees.
Het zal dan wel aan mij liggen.![]()
Jammer dat het Islam Centrum te ver weg is voor je. Zij gebruiken zoveel mogelijk lam en geit die natuurlijk gehouden zijn en dat kun je dan ook wel aan het vlees zien vind ik.
Degomeat levert bij jou niet?
Eh ja die levert wel.Lizzy schreef: Ik weet niet of dat zo is. Ik zie hier ook wel dingen voorbij komen dat ik denk "dat zou ik niet voeren".
Jammer dat het Islam Centrum te ver weg is voor je. Zij gebruiken zoveel mogelijk lam en geit die natuurlijk gehouden zijn en dat kun je dan ook wel aan het vlees zien vind ik.
Alleen jammer dat je geen jonge geitenribben/lamsribben meer kunt krijgen. Ik heb daar nog een paar keer voor gebeld, en toen kreeg ik te horen dat deze alleen voor vaste afnemers waren, terwijl ik daar al jaren bestelde, en de geitensnippers en lamsvlees waren baggervet de laatste keer. Heel erg jammer, want ik moest er een uur voor rijden, ben er daarna nooit mee geweest.Lizzy schreef: Ik weet niet of dat zo is. Ik zie hier ook wel dingen voorbij komen dat ik denk "dat zou ik niet voeren".
Vaak bij Degomeat, vanwege de verse pancreas, heel erg tevreden over. Verder als het kan maak ik gebruik van lijntjes hier en dan heb je altijd superspul.
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Dat is mijn ervaring ook. De laatste keer echt vet. Ik rij er in ieder geval niet meer snel heen.tt-tjes schreef: Alleen jammer dat je geen jonge geitenribben/lamsribben meer kunt krijgen. Ik heb daar nog een paar keer voor gebeld, en toen kreeg ik te horen dat deze alleen voor vaste afnemers waren, terwijl ik daar al jaren bestelde, en de geitensnippers en lamsvlees waren baggervet de laatste keer. Heel erg jammer, want ik moest er een uur voor rijden, ben er daarna nooit mee geweest.
Ik denk dat ik merendeel mijn vlees hier via lijntjes koop. Bevalt me prima. En ondertussen weet ik wel redelijk wat ik kan verwachten aan vlees/kwaliteit/prijsverhouding. Soms bestel ik via leverancier zoals Lupa, Degomeat, versvoer. Aan aanbod geen gebrek. Dan weer eens wat hier bestellen, dan daar weer eens....Ik heb geen vast menu voor mijn honden, katten maar weet ondertussen wel redelijk wat ze goed eten of juist niet. Probeer wel nodige variatie erin te houden dat ik voldoende soorten in vriezer heb. Maar dat lukt over algemeen wel goed.
Ik vind dat ik zelf creme de la crème kwaliteit spul voer. Alles via lijntjes en vooral mijn eigen leveranciers (4 stuks)
De prijzen van mijn leveranciers blijven tot nu toe erg stabiel. En ik vind de kwaliteit geweldig. De parelhoen is vrij kaal dat is dan ook het enige waar ik wat concessie bij doe.
ik ben heel blij met mijn natuurgrazer meneer.
Daar krijg ik echt prachtige spullen van. Biefstuk stooflappen echt eerste klas en niet van de bio industrie.
Sommige dingen bestel ik via degomeat. Zoals de biologische kip en eendenhart.
De prijzen van mijn leveranciers blijven tot nu toe erg stabiel. En ik vind de kwaliteit geweldig. De parelhoen is vrij kaal dat is dan ook het enige waar ik wat concessie bij doe.
ik ben heel blij met mijn natuurgrazer meneer.
Daar krijg ik echt prachtige spullen van. Biefstuk stooflappen echt eerste klas en niet van de bio industrie.
Sommige dingen bestel ik via degomeat. Zoals de biologische kip en eendenhart.
Ik durf zomaar te wedden dat jij van 95% wat in mijn vriezer ligt heel blij zult worden.
Ik betaal nog altijd niet meer dan 3 euro de kilo. Een enkele keer 3,25
Mijn kalkoen betaal ik 2,5 voor paard 2,75 rund geloof ik 3 euro maar dat zijn stooflappen met 1 draadje vet erdoor. En van de andere leverancier krijg ik ook prachtig rund.
Kip is gewoon de filets. Die kost?2,50
Dit alles durf ik zelf ook te eten (ook al gedaan).
ik heb nu via tamara wilde eend filet. Per 2 stuks vacuüm verpakt. Daar ga je van stuiteren hoor. Kosten 2,95 de kilo dat is zowat het duurste.
Ik betaal nog altijd niet meer dan 3 euro de kilo. Een enkele keer 3,25
Mijn kalkoen betaal ik 2,5 voor paard 2,75 rund geloof ik 3 euro maar dat zijn stooflappen met 1 draadje vet erdoor. En van de andere leverancier krijg ik ook prachtig rund.
Kip is gewoon de filets. Die kost?2,50
Dit alles durf ik zelf ook te eten (ook al gedaan).
ik heb nu via tamara wilde eend filet. Per 2 stuks vacuüm verpakt. Daar ga je van stuiteren hoor. Kosten 2,95 de kilo dat is zowat het duurste.