Poep vreten
Moderator: eelke
Re: Poep vreten
Gijs at alleen zijn eigen poep...
begon hij ook pas wat later mee, en ik gestopt toen we zijn ritueel een tijdje konden doorbreken, oftewel een tijd niet meer alleen in de tuin.
Fop eet ook stront, vooral bevroren drollen van bepaalde merken zijn lekker zegt hij. Honden waren vroeger ons riool en de honden die veel ontlasting aten werden door ons mens meer gewaardeerd, dat Flow dus dol is op een mensendrol is heel normaal.
Ik heb ook beren die dol zijn op een menselijke drol, een vooral oraal en een om er lekker in te rollen. Dat laatste is echt erg goor.
Foppe eet zowel met als zonder honger graag drol. Hij eet 400 barf per dag, is 36 kilo en geholpen.
Ik heb ook beren die dol zijn op een menselijke drol, een vooral oraal en een om er lekker in te rollen. Dat laatste is echt erg goor.
Foppe eet zowel met als zonder honger graag drol. Hij eet 400 barf per dag, is 36 kilo en geholpen.
[quote="kira"]
en een om er lekker in te rollen. Dat laatste is echt erg goor.
[/quote]Onze schnautzer-mix (ok, die van mijn Schatzi) was ook gek op mensendrollen om in te rollen
en een om er lekker in te rollen. Dat laatste is echt erg goor.
[/quote]Onze schnautzer-mix (ok, die van mijn Schatzi) was ook gek op mensendrollen om in te rollen