Drs. Aharon

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Drs. Aharon

smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Ik denk dat je in Heiloo prima terecht kan . Erwin is een erg kundige maar ook geduldige dierenarts . En hij is eerlijk en dat waardeer ik persoonlijk heel erg .
Veel sukses met je hondje  ;)
Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Alba »

Wij hebben zeer goede ervaringen met Erwin van Any Animal. We gaan ongeveer 2 keer per jaar voor een osteopathiebehandeling van de honden, preventief of na blessures.
Osteopathie is geen redmiddel bij alles, maar Erwin is ook heel eerlijk over of hij denkt of een behandeling wel of niet helpt. De oude Lab van een vriendin met artrose in de voorpoot dacht hij dat het niet veel verschil zou maken maar die had er ook zeker baat bij. Bij hem is het dus niet alleen maar centen achterlaten maar je krijgt een eerlijke mening.
Qwea
4-sterren
4-sterren

Bericht door Qwea »

Alba schreef: Wij hebben zeer goede ervaringen met Erwin van Any Animal. We gaan ongeveer 2 keer per jaar voor een osteopathiebehandeling van de honden, preventief of na blessures.
Osteopathie is geen redmiddel bij alles, maar Erwin is ook heel eerlijk over of hij denkt of een behandeling wel of niet helpt. De oude Lab van een vriendin met artrose in de voorpoot dacht hij dat het niet veel verschil zou maken maar die had er ook zeker baat bij. Bij hem is het dus niet alleen maar centen achterlaten maar je krijgt een eerlijke mening.
Ik ben inmiddels bij Erwin geweest. Hij heeft Baloe behandeld en nu is het afwachten. Over 2 weken belt hij me hoe het gaat en evt over 6 weken terug komen. :)
Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Alba »

Qwea schreef: Ik ben inmiddels bij Erwin geweest. Hij heeft Baloe behandeld en nu is het afwachten. Over 2 weken belt hij me hoe het gaat en evt over 6 weken terug komen. :)
Super! Ik hoop dat Baloe er ook veel voordeel van heeft (en ga even in je andere topic kijken :) ).
sella

Bericht door sella »

Ze heeft mijn hond ook slecht behandeld.
Ik loop ook bij een schat van een dierenarts die osteopate is geworden met de heren.
Als sinterklaas kadootje krijgen ze beide weer een behandeling van haar.
Qwea
4-sterren
4-sterren

Bericht door Qwea »

Alba schreef: Super! Ik hoop dat Baloe er ook veel voordeel van heeft (en ga even in je andere topic kijken :) ).
Ik zal mijn ander topic ff updaten :P
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

sella schreef: Ze heeft mijn hond ook slecht behandeld.
Ik loop ook bij een schat van een dierenarts die osteopate is geworden met de heren.
Als sinterklaas kadootje krijgen ze beide weer een behandeling van haar.
Chantal Kurvers?
sella

Bericht door sella »

Ja

Plaats reactie