(spoed) vraag

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: (spoed) vraag

Allison
1-ster
1-ster

Re: (spoed) vraag

Bericht door Allison »

Ik heb, denk ik, een tussen oplossing gevonden. Smuldier heeft een paardversie (volgens mij zei iemand dit op het forum hier) alleen de paardversie wordt niet verkocht in de winkels. Ik kon het wel bestellen via internet en krijg het volgende week. Tot die tijd krijgt ze smuldier kip, waar 4% vet in zit.  En dat meng ik met havermout en ze krijgt voedings supplementen.
Af en toe als tussendoortje krijgt ze kip (rauw) of iets anders rauw. Dit zijn kleine hapjes, maar dan heeft ze toch het idee dat ze wat krijgt.
Verder om te knagen en kauwen heb ik botten gevonden waar 0% vet inzit (tenminste dat staat op de verpakking) om haar toch een beetje bezig te houden. Ver wandelen zit er nu niet in, ze wil met elke hond spelen, maar heeft al haar energie nodig voor die enorme strijd in haar lichaam.
Ik hoop echt dat ik hier goed aan doe, want ik zou het verschrikkelijk vinden als het fout gaat en ik haar allerlei dingen (met name beweging) niet gegeven heb.
Plaats reactie