Lotgering recente ervaringen
Moderator: eelke
Re: Lotgering recente ervaringen
Ik zou zeker een kuurtje diameeraarde eraan plakken, de regulieren "troep" bij de da helpt meestal niet voor giardia,en slijm is meestal giardia ondanks dat ze getest is ,die testen zijn ook niet altijd even betrouwbaar
[quote="kiara"]
Ik zou zeker een kuurtje diameeraarde eraan plakken, de regulieren "troep" bij de da helpt meestal niet voor giardia,en slijm is meestal giardia ondanks dat ze getest is ,die testen zijn ook niet altijd even betrouwbaar
[/quote]
We hebben zelf 5 snaptesten besteld en dan mag ik wel hopen dat als de uitslagen allemaal negatief zijn dat nu ook echt zo is. Maar bedankt voor de tip!
[/quote]
We hebben zelf 5 snaptesten besteld en dan mag ik wel hopen dat als de uitslagen allemaal negatief zijn dat nu ook echt zo is. Maar bedankt voor de tip!
- Lazy Garfield
- 5-sterren

[quote="Marjanne"]
[/quote]
Weet je wel wat Diatomeeenaarde is?
Google er maar eens op op dit Forum, is voor veel meer goed dan alleen guardia!
[/quote]
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op di 11 mar 2014, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Die snaptesten zijn niet betrouwbaar had ik ook gedaan, heb het na kuur diameetaarde opgestuurd naar het woud en sinds dien is het goed.
En inderdaad even hier op bp googlen op diameeraarde en het woud kan je veel over lezen.
Of op de baroen of op de wolfcreekranch
En inderdaad even hier op bp googlen op diameeraarde en het woud kan je veel over lezen.
Of op de baroen of op de wolfcreekranch
[quote="Lazy Garfield"]
[/quote]
Ja hoor had al gekeken bij Diatomeeënaarde
Zal me er wat verder in verdiepen.
[/quote]
Ja hoor had al gekeken bij Diatomeeënaarde
Zal me er wat verder in verdiepen.
okee is maar een tip hoor,ik weet hoe hard nekkig die giardia kan zijn,suces
Ik voer al ruim 3 jaar naar alle tevredenheid lotgering. 3 varianten op dit moment en t bevalt uitstekend. Prima voer goede service en prima prijs.
Hallo, ik voer ook regelmatig lotgering en het bevalt de honden prima. Je moet gewoon naar je eigen hond kijken,als hij er goed op doet dan is dat toch prima. Ik geef zelf 5 verschillende soorten van lotgering( standaardvoer,eend,pens,paard en wild).
En ik haal het voer bij een verkooppunt op.
En ik haal het voer bij een verkooppunt op.
Laatst gewijzigd door Bamm op wo 26 mar 2014, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij voeren ook Lotgering en zijn super tevreden! Mijn honden zijn kerngezond, hebben spierwitte tanden en een glanzende vacht. Ze hebben boevndien een ijzersterke weerstand en zitten goed in hun vel. Het vlees ruikt goed en ziet er ook goed uit. Het is gewoon een goede KVV, met de juiste verhouding vlees, orgaan en bot en geen toevoegingen, dat vind ik ook geweldig! Groenten en kruiden voeg ik liever af en toe zelf toe, net als een eitje o.i.d. Veel merken KVV hebben idd allerlei toevoegingen, inclusief goedkope rijst of granen en bevatten nog teveel koolhydraten daardoor. Zonde toch? Lotgering hanteert tenminste nog een eerlijke prijs voor een eerlijk product.
-
slechteeter
- 1-ster

Hier voer ik ook .lotgering, laatste bestelling variant wild, rund , paard , eend_kip , rund-lam, lamsribben ,lamshart, nog nooit klachten gehad ziet er goed uit, en de lamsribben zou ik bijna zelf op de bbg gooien, dat is mijn ervaring