Project tuin (foto's) Opening van het grasveld
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Project tuin (foto's) Tis zowat af!
Wouw ziet er super netjes uit 
Ja daar ben ik ook wel bang voor...daarom hebben we ook echt voor graszoden gekozen, dat is tenminste al wel echt een mat. En er mag niet op gepiest worden... da's in ieder geval de bedoeling.Kaela schreef: Wow dat ziet er heel mooi uit! Ben benieuwd hoe lang je gras het volhoudt! Het kost hier nogal wat tlc hihi
Weet iemand hoe dat spul heet wat je er op kan doen als er wel op gepiest wordt? Tegen de gele plekken?
Het deed zo allejezus pijn dat het of keihard gillen werd, of in mijn broek piesen, of een schop tegen een andere steen. Het werd het laatsteMartine-Tom schreef: Knap! 8)
Netjes geworden!
Watereelke schreef:
Weet iemand hoe dat spul heet wat je er op kan doen als er wel op gepiest wordt? Tegen de gele plekken?
Ziet er heel netjes uit, wat een transformatie zeg!!!!!
Ohhhh, mooooi!
-
Martine-Tom
Aha nu snap ik heteelke schreef:
Het deed zo allejezus pijn dat het of keihard gillen werd, of in mijn broek piesen, of een schop tegen een andere steen. Het werd het laatste![]()
Auch
Hier is het vooral een "probleem" dat Oscar met een gang aan komt rennen en dan get gras gebruikt voor keihard remmen en een haakse bocht. Dus van een mooi strak veldje is al geen sprake meer. Ik heb het nu weer door gezaaid en dat zal uiteindelijk wel nodig blijven. Vind ik niet erg, het ligt er voor hem. En als het te lelijk wordt mik ik er ook gewoon graszoden overheen en weer en weer en weer. Enzoeelke schreef: Ja daar ben ik ook wel bang voor...daarom hebben we ook echt voor graszoden gekozen, dat is tenminste al wel echt een mat. En er mag niet op gepiest worden... da's in ieder geval de bedoeling.
Het deed zo allejezus pijn dat het of keihard gillen werd, of in mijn broek piesen, of een schop tegen een andere steen. Het werd het laatste![]()
Hm, volgende keer toch maar voor gillen kiezen? Dan heb je in ieder geval geen zere teen
Ja, mijn teen doet nu meer zeer dan mijn pink. Ik was zo boosMartine-Tom schreef: Aha nu snap ik het
Auch![]()
Ik zei al tegen mijn moeder, tja, normaal doe ik wat azijn over pis-plasjes!kaszi schreef: Water
Ziet er heel netjes uit, wat een transformatie zeg!!!!!
-
renate1985
- 5-sterren

Netjes geworden zeg!
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Zo, dat is al met al toch nog snel gegaan. Netjes hoor.
Tuin ziet er goed uit!
Als je jezelf nu weer zo'n pijn doet, dan mag je het allerlelijkste en vieste woord zeggen wat je maar kunt bedenken.
Dat hielp bij mijn kinderen altijd heel erg goed.
Als je jezelf nu weer zo'n pijn doet, dan mag je het allerlelijkste en vieste woord zeggen wat je maar kunt bedenken.
Dat hielp bij mijn kinderen altijd heel erg goed.
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
is echt wel een verbetering!!!!
Pfff wij wachten nog op de sleutel (ik ging hem begin maart al hebben zodat we al konden beginnen aan de vijver....)
Nog een weekje en dan moeten we er ook in vliegen.
Ik ga zo dood zijn eens we klaar zijn :s
Pfff wij wachten nog op de sleutel (ik ging hem begin maart al hebben zodat we al konden beginnen aan de vijver....)
Nog een weekje en dan moeten we er ook in vliegen.
Ik ga zo dood zijn eens we klaar zijn :s
Dat wordt kantjes knippen
Ilan heeft ook wel op het gras geplast in de eerste zomer. Vorig jaar heb ik de plekken opnieuw ingezaaid en je ziet er nu niets meer van.
Maar goed, hij plast nu ook niet meer in de tuin gelukkig. Hij vindt het gras heerlijk om op te liggen, vooral als de zon schijnt natuurlijk. Jouw jongens weten het hopelijk ook naar waarde te schatten
Maar goed, hij plast nu ook niet meer in de tuin gelukkig. Hij vindt het gras heerlijk om op te liggen, vooral als de zon schijnt natuurlijk. Jouw jongens weten het hopelijk ook naar waarde te schatten
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Mooi geworden Eelke! Lekker fris groen gras doet wonderen. Sterkte met je teen... Volgende keer beter: 
Wat een andere tuin zeg. Mooi!
@Teen&ofvinger: kusje erop?
@plassen in tuin: koffiedik strooien zo af en toe.
@Teen&ofvinger: kusje erop?
@plassen in tuin: koffiedik strooien zo af en toe.
De ladder is weg en het grasveld is geopend
kort filmpje van het eerste moment op het gras, helaas was mijn telefoon vol dus stopte ie vrij snel.
Gijs laat zich iedere keer omvallen op het gras 'omdat het kan' en Joep heeft nog maar een keer geprobeerd er op te piesen.

Nu nog bedenken wat we met die ladder moeten...die lag eerst altijd op de kippenren...
Gijs laat zich iedere keer omvallen op het gras 'omdat het kan' en Joep heeft nog maar een keer geprobeerd er op te piesen.

Nu nog bedenken wat we met die ladder moeten...die lag eerst altijd op de kippenren...