Kvv lotgering ongekoeld geleverd deels ontdooid?!

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Kvv lotgering ongekoeld geleverd deels ontdooid?!

malinois.
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door malinois. »

[quote="Angelique"]
Niet om het even hoor, maar hoe weet jij nou 100% zeker dat jij nog nooit een opnieuw ingevroren rol hebt gehad. En ja nee, ze gaan niet dood aan een ontdooid of 2x ingevroren rolletje, maar diepvriesspul hoort gewoon bevroren aan te komen. Bij iedereen, dus niet alleen bij jou.
[/quote]
Dat weet ik ook niet wel dat t diepgevroren aankomt daat reageerde ik op. ;D of t nu ochtend is of eind van de dag als ze t brengen.
Lil

Bericht door Lil »

Lupa levert altijd met koelwagen.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

[quote="malinois."]
Maar dat laatste is dus absoluut niet aan de orde van de dag anders had ik t in die 3 jaar toch allang een keer moeten hebben.
[/quote]

Er zijn in dit topic meerdere mensen die ontdooide leveringen hebben gehad, dus het gebeurd. En dat moet je gewoon niet willen als leverancier, nooit niet.
malinois.
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door malinois. »

[quote="Kaela"]
Er zijn in dit topic meerdere mensen die ontdooide leveringen hebben gehad, dus het gebeurd. En dat moet je gewoon niet willen als leverancier, nooit niet.
[/quote]

Tja ik heb ook loden hagel in een ander merk kvv gevonden en oormerken in weer een ander.
T gebeurd. Ik heb nog nooit ontdooide leveringrn gehad iig. En daar had ik t over. Niks meer of minder.
Laatst gewijzigd door malinois. op wo 26 mar 2014, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
kakocavi
5-sterren
5-sterren

Bericht door kakocavi »

Ik blijf het vreemd vinden dat Lotgering al jarenlang ongekoeld vervoert als dat helemaal niet mag. Is daar nou nooit een inspecteur op afgestuurd?
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

[quote="kakocavi"]
Ik blijf het vreemd vinden dat Lotgering al jarenlang ongekoeld vervoert als dat helemaal niet mag. Is daar nou nooit een inspecteur op afgestuurd?
[/quote]

Nou ja, als je kijkt wat er allemaal mis gaat met het mensenvlees, kijk ik er niet van op
kakocavi
5-sterren
5-sterren

Bericht door kakocavi »

[quote="Ruisje"]
Nou ja, als je kijkt wat er allemaal mis gaat met het mensenvlees, kijk ik er niet van op
DebbieV
4-sterren
4-sterren

Bericht door DebbieV »

Had al eerder gereageerd, heb hier nog nooit volledig ontdooide rollen gehad, misschien een keer een enkele rol waarvan de buitenkant ietsje ontdooid was. Zit vaak aan het einde van de rit. Heb elke week tussen de 15 en 30 kratten....
Wies1706
1-ster
1-ster

Bericht door Wies1706 »

[quote="DebbieV"]. Heb elke week tussen de 15 en 30 kratten....
[/quote] :o
Onderhoud jij Blijdorp?

Ik heb vast ergens een post gemist waar staat dat je een dierenwinkel hebt ofzo  :biggrin2:

Plaats reactie