Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Groot! En ze hebben er meer bier dan andere. En een vers-slager. En nog meer dingetjes allemaal.
Het was wel druk voor een uitgebreide inspectie want hij is pas sinds woensdag open. We kregen 10% korting en een gratis taartje. Wat een plus punt is, als je met zo'n bliep ding shopt kun je bij een paal afrekenen. Menselijk contact is dus helemaal niet nodig!
Het was wel druk voor een uitgebreide inspectie want hij is pas sinds woensdag open. We kregen 10% korting en een gratis taartje. Wat een plus punt is, als je met zo'n bliep ding shopt kun je bij een paal afrekenen. Menselijk contact is dus helemaal niet nodig!
- Charlie Angel
- Moderator
Geloof dat wij een lichte communicatie stoornis hebben tijdelijk, volledig mijn schuld overigens hoor.Angelique schreef: Ik zit er allang in...nee, Judith wordt erin geschoven
![]()
Binnendoor van Musselkanaal naar Coevorden, nog nooit zo'n lang dorp gereden als Valthermond, mensenkinderen... Geloof dat ik 10 minuten 50 heb gereden op de cruise 
Gorgelen met Molcosan. En het is zo weg.Pauline schreef: Ik heb net achter elkaar 5 perenijsjes opgegeten en ik vind dat dat mag als je zo'n zere keel hebt dat je amper nog stem hebt. Jeetje.... ik ga ook weer eens op vakantie! Als Eddie niet ziek is ben ik al blij, maar ach.... dan wordt ik toch zelf ziek....![]()
![]()
Met adviezen van tante Connie (
) aan de uitgeperste citroenen met een flinke lading honing en vitamine C en zink erin. En voor de zielig (en de verdoving ahum....) perenijsjes!
Jij snapt het principe "perenijsjes" duidelijk niet...MargaS schreef: Gorgelen met Molcosan. En het is zo weg.
-
cj
Balen meid. Ik zeg Molkosan, helpt direct.Pauline schreef: Ik heb net achter elkaar 5 perenijsjes opgegeten en ik vind dat dat mag als je zo'n zere keel hebt dat je amper nog stem hebt. Jeetje.... ik ga ook weer eens op vakantie! Als Eddie niet ziek is ben ik al blij, maar ach.... dan wordt ik toch zelf ziek....![]()
![]()
Met adviezen van tante Connie (
) aan de uitgeperste citroenen met een flinke lading honing en vitamine C en zink erin. En voor de zielig (en de verdoving ahum....) perenijsjes!
Saskia
Nee, ik ben erg naïef.Ronald schreef: Jij snapt het principe "perenijsjes" duidelijk niet...![]()
- Angelique
- 5-sterren

5km hier vandaan en je komt niet even zwaaienMini's 3-tal schreef: Binnendoor van Musselkanaal naar Coevorden, nog nooit zo'n lang dorp gereden als Valthermond, mensenkinderen... Geloof dat ik 10 minuten 50 heb gereden op de cruise![]()
Musselkanaal??? En dan kom je niet effe een bakkie doen???Mini's 3-tal schreef: Binnendoor van Musselkanaal naar Coevorden, nog nooit zo'n lang dorp gereden als Valthermond, mensenkinderen... Geloof dat ik 10 minuten 50 heb gereden op de cruise![]()
GMTA 8)Angelique schreef: 5km hier vandaan en je komt niet even zwaaien. Dit durp is volgens mij net zo lang
![]()
Nou Michiel, ook hier stond de groene thee klaar hoor!
Das nou ijsthee. Ook lekker natuurlijkeelke schreef: Nou Michiel, ook hier stond de groene thee klaar hoor!
OT: hier ook keelpijn 
Ik ben 2 sollicitaties tegelijk aan het typen. Even opletten steeds met welke ik bezig ben
Zijn voor de verandering eens leuke banen, dus ik hoop dat ik op gesprek mag komen!
Ik ben 2 sollicitaties tegelijk aan het typen. Even opletten steeds met welke ik bezig ben
Zijn voor de verandering eens leuke banen, dus ik hoop dat ik op gesprek mag komen!
Gijs heeft ook keelpijn. Ik denk van mijn zonnebril. Hij klinkt als een zeehond en eet honing als een beer.
Op zich ook een prima rasomschrijving.
Op zich ook een prima rasomschrijving.
- Charlie Angel
- Moderator
Angelique schreef: 5km hier vandaan en je komt niet even zwaaien. Dit durp is volgens mij net zo lang
![]()
Ik voel een rel aankomen.Kim_S schreef: Musselkanaal??? En dan kom je niet effe een bakkie doen???