Pagina 3 van 4
Re: It's my party and I cry if I want to!
Geplaatst: wo 11 jun 2014, 17:37
door Joaquin
Van harte gefeliciteerd! Leuke foto

Re: It's my party and I cry if I want to!
Geplaatst: wo 11 jun 2014, 17:38
door Mieke L.
Gefeliciteerd!!

Re: It's my party and I cry if I want to!
Geplaatst: wo 11 jun 2014, 17:41
door -Saskia-
Re: It's my party and I cry if I want to!
Geplaatst: wo 11 jun 2014, 17:49
door renate1985
Gefeliciteerd Queen-b!!

Re: It's my party and I cry if I want to!
Geplaatst: wo 11 jun 2014, 17:51
door koekje
En nog vele jaren Boomer!
Maar ze kreeg geen wittekleinekeffertjes-taart?

Re: It's my party and I cry if I want to!
Geplaatst: wo 11 jun 2014, 17:57
door MarijeEnBoomer
koekje schreef:
En nog vele jaren Boomer!
Maar ze kreeg geen wittekleinekeffertjes-taart?

dat zou ze fantastisch vinden

Ik kan de buurvrouw wel vragen of ze haar hussel wil opofferen!
Re: It's my party and I cry if I want to!
Geplaatst: wo 11 jun 2014, 19:08
door rosmin
Happy Birthday Boomer

Re: It's my party and I cry if I want to!
Geplaatst: wo 11 jun 2014, 19:09
door Angelique
Van harte Boom

Re: It's my party and I cry if I want to!
Geplaatst: wo 11 jun 2014, 19:19
door Inge en Bono
Van harte gefeliciteerd (met) queen B

Re: It's my party and I cry if I want to!
Geplaatst: wo 11 jun 2014, 21:31
door M@rina
Als ik die blik zie moet ik altijd hieraan denken:
gefeliciteerd Queen B, op naar de 7 vette jaren!
Re: It's my party and I cry if I want to!
Geplaatst: wo 11 jun 2014, 21:39
door Sarah5
Happy B-day Queen B
En ik hoop dat je blik goed smaakt want die verjaardagsmuts moet wel goed gemaakt worden arm ding

Re: It's my party and I cry if I want to!
Geplaatst: wo 11 jun 2014, 22:11
door Kaio
Re: It's my party and I cry if I want to!
Geplaatst: wo 11 jun 2014, 22:22
door MarijeEnBoomer
M@rina schreef:
Als ik die blik zie moet ik altijd hieraan denken:
gefeliciteerd Queen B, op naar de 7 vette jaren!
Daarom heeft ze haar eigen variant
Re: It's my party and I cry if I want to!
Geplaatst: wo 11 jun 2014, 22:28
door M@rina
MarijeEnBoomer schreef:
Daarom heeft ze haar eigen variant
OMG... als je nog niet depri was dan wordt je het wel van Queen B in dit filmpje......
Re: It's my party and I cry if I want to!
Geplaatst: wo 11 jun 2014, 22:35
door MarijeEnBoomer
M@rina schreef:
OMG... als je nog niet depri was dan wordt je het wel van Queen B in dit filmpje......
Ik zeg altijd: als je aanleg hebt voor depressie moet je geen Engelse setter nemen
