BPWR Stofzuiger (sorry)

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: BPWR Stofzuiger (sorry)

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

-Annemarie- schreef: Die zakken van de Henry zijn best heel groot!
Ja maar Gijs ook he :P

Even voor de beeldvorming, als ik naar het bos ben geweest zonder gekkigheden (dus niet compleet zwart van de modder), en ik daarna ga vegen heb ik een blik vol aan haar, zand, takjes en blaadjes. Is het dan nog een succes?
Urs
5-sterren
5-sterren

Bericht door Urs »

Ja, nog steeds een succes. Hier sinds kort de Hetty, de miele heeft t na 10 jaar opgegeven. Als de papegaai n bui heeft gooit hij de halve bodembedekking uit zijn kooi, hetty ruimt t zo op. 3 honden op de boerderij en n kind met n hele grote zandbak op school is voor Hetty geen probleem. 10 stofzuigerzakken voor 19,95 bij bol, valt mee.
Laatst gewijzigd door Urs op do 06 nov 2014, 01:20, 1 keer totaal gewijzigd.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

De zakken van henry en familie zijn niet zomaar groot, die zijn gigantisch. Doordat de motor bovenop zit verliest hij ook geen zuigkracht als de zak wat voller is.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

eelke schreef: Euh ja, dat gaat hier zeg maar niet echt op :P
Daarom zakloos, maar ik vind die zo snel minder zuigkracht hebben (na de halve huiskamer al eigenlijk)
Dyson!  :biggrin2:
(ik heb ook een tussenstap gedaan naar ander merk maar die wilde ik zo al door de ruit naar buiten flikkeren)
Dus toen weer de dyson, die zuigt gewoon, en blijf zuigen, ook zand, en kost geen fortuin in zakken voor de newf eigenaar  :P
sella

Bericht door sella »

Ik ben ook al jaren dyson fan, echt die heeft al een verbouwingen meegemaakt en als er 2 langharige duitsers in de rui zijn of even lekker buiten geweest zijn, berg je dan maar :biggrin2:
Als je ziet hoeveel haar ik in de kliko buiten deponeer, voel ik altijd nog een tevreden bevestiging als deze het opgeeft komt er weer een dyson.
Altijd die rottige zakken die dan weer niet goed zogen, of niet op voorraad waren in de winkel, ik had dagen dat er wel 4 doorheen gingen :-X
Esthertjuh
4-sterren
4-sterren

Bericht door Esthertjuh »

Wij hebben nu een Samsung sinds kort. Kan er nog geen oordeel over geven, zelf pas 1 keer mee gezogen :biggrin2:
Hiervoor hadden we een Dyson. Zoog super, maar de slang klapte de hele tijd dubbel waardoor hij nu dus gebroken was. En een nieuwe koste even € 90 :-X
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

eelke schreef: Ja maar Gijs ook he :P

Even voor de beeldvorming, als ik naar het bos ben geweest zonder gekkigheden (dus niet compleet zwart van de modder), en ik daarna ga vegen heb ik een blik vol aan haar, zand, takjes en blaadjes. Is het dan nog een succes?
Dat zou 'ie zonder problemen aan moeten kunnen.  :)
En wat ik ook zo fijn vind: een lang snoer. Ik prik 'em één keer in het stopcontact, ergens in het midden van de ruimtes, en kan dan de hele benedenverdieping doen. En het is best groot hier.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik vind de dyson echt te duur. We hebben een (gekregen) dyson kruimel dief van 160 euro ( :o) maar dat ding doet het echt niet goed meer. Na 3 jaar al niet meer.

Dus ik wil gewoon geen dure stofzuigers kopen, dan kan ik tenminste regelmatig een nieuwe kopen.

Nadeel van zakloos is dat die filters meteen vol schieten zodra je wat vocht opstofzuigd. En dat gebeurd hier regelmatig natuurlijk.

Ik kijk toch ook nog maar even bij de robots, das ook wel wat natuurlijk :P
Elf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Elf »

eelke schreef: Ik vind de dyson echt te duur. We hebben een (gekregen) dyson kruimel dief van 160 euro ( :o) maar dat ding doet het echt niet goed meer. Na 3 jaar al niet meer.

Dus ik wil gewoon geen dure stofzuigers kopen, dan kan ik tenminste regelmatig een nieuwe kopen.

Nadeel van zakloos is dat die filters meteen vol schieten zodra je wat vocht opstofzuigd. En dat gebeurd hier regelmatig natuurlijk.

Ik kijk toch ook nog maar even bij de robots, das ook wel wat natuurlijk :P
Ik kan niet meer zonder  :D
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

na ik dacht ook een goedkopere zakloze te kopen, uiteindelijk ben ik dus duurder uit ik heb die goedkopere gekocht (toch ook de helft van de prijs van dyson) en een dyson (binnen 1 jaar tijd) Dus ben ik eigenlijk erg duur uitgekomen met mijn goedkoop willen zijn  :-[

Kruimeldieven doen het nooit, ligt meer aan de accu's, accu's zijn gewoon na 2 jaar versleten, punt. (na in ieder geval helft van capaciteit, ja ook li-ion en li-po)
eelke schreef: Nadeel van zakloos is dat die filters meteen vol schieten zodra je wat vocht opstofzuigd. En dat gebeurd hier regelmatig natuurlijk.
Dat is ook mijn ervaring met de "goedkopere" zakloze (nog wel bedoeld voor animals). Ik kon een halve kamer stofzuigen en moest het filter al wassen, zuigkracht nihil...  :-X
Dyson zit echter anders inelkaar waardoor dit dus totaal niet gebeurd.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Tja, maar met 'goedkoop' bedoel ik dus +/- rond de 80 euro, daar kan je er 5 van kopen voor de prijs van een dyson...  :-\

Jij hebt nooit zo'n Henry achtig ding gehad?
sella

Bericht door sella »

Ooit zo een zakloos lokelike lor gehad en toen dat ding godzijdank terziele ging voor 200 euro dyson gekocht en die gaat nu al een jaar of 7 mee tegen de miele, philips en aeg 1 jaar ::)
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Ik zou nooit een zakloze willen zolang we in een appartement wonen. De stofzakken van Miele kun je netjes afsluiten en wegdoen. Een bak legen in onze vuilnisbak in de keuken is no-go dan.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Ik wil wel graag een Harry (is een Henry met huisdier-haar-borstel). Maar die staat helaas nog niet bovenaan de lijst met hoognodig aan te schaffen zaken...
var Stolthet
4-sterren
4-sterren

Bericht door var Stolthet »

Ik heb er eentje die lijkt op de Henry/Harry.. kan alleen het merk niet meer herinneren (hij staat in de opslag) maar ben blij dat hij straks weer aan het werk kan in mijn nieuwe huisje. Hier eentje MXpower2400W die op een laminaatvloer moeite heeft met het zand en haren van de honden... en hij hoeft maar 35m2 te zuigen

Plaats reactie