Wie wil Yana (poes) een goed huis geven??
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wie wil Yana (poes) een goed huis geven??
En, al nieuws?
Ja helaas geen nieuw huisje voor haar.... Is er dan niemand die haar een gouden huisje kan geven
Ik vind het zo vreselijk sneu ook voor haar....
De meeste mensen hier hebben allemaal al dieren, Nadia was zo gelukkig om hier voor haar kat een nieuw tehuis te vinden, maar een volwassen poes herplaatsen, dat is niet zo gemakkelijk....
Misschien toch nog eens heroverwegen?
Misschien toch nog eens heroverwegen?
Tja, zou wel willen maar dan heb ik hier ruzie met poezendame en zou ze alleen vrij naar buiten kunnen ipv in veilige tuin :-(
Yana heeft een nieuw gouden huisje gevonden, ze gaat aanstaande zaterdag verhuizen naar een superlieve mevrouw in Nijswiller daar heeft ze dan een stuk grond van 1hectare waar ze heerlijk kan rondrennen.
Is dat een afgezet terrein Debbie?
Ja is afgezet 
Ah wat heerlijk, ik ben heel blij voor jullie!
Ahw wat super voor Yana 
Je vraagt toch zeker wel vooraf of mensen andere huisdieren hebben en of die katten gewend zijn?Debbie schreef:![]()
![]()
De mevrouw heeft net afgebeld omdat ze ineens een dominante herder heeft..... kon ze zich dat niet eerder bedenken... ZUCHT!
Ja tuurlijk Borke, ik had haar dat gevraagd en ze zei dat ze een hond had en die was gewend aan katten etc... ik denk dat dit nu gewoon een smoes is
Nou ja liever zo, dan dat je er later achter komt dat mensen niet alles vertellen.Debbie schreef: Ja tuurlijk Borke, ik had haar dat gevraagd en ze zei dat ze een hond had en die was gewend aan katten etc... ik denk dat dit nu gewoon een smoes is