Bedankt tandarts. Iets achtergebleven?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Bedankt tandarts... Operatie geslaagd, vreselijke pijnen.
He jakkes, klinkt vreselijk, ik hoop dat je gauw minder pijn hebt 
Wat ontzettend erg dat je zoveel pijn hebt nu
was/ is het een idee , weet niet of het uberhaupt kan, om de zenuw tijdelijk blokkeren?
veel sterkte
was/ is het een idee , weet niet of het uberhaupt kan, om de zenuw tijdelijk blokkeren?
veel sterkte
Oh wat een nachtmerrie. Heel erg veel sterkte gewenst

-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Och wat een hel! Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen en ik duim heel hard dat het na deze pijn voorbij is met de pijn! Zenuwpijn is zo ontzettend naar!!
Dat is een hele goede vraag! Dank je!rosmin schreef: Wat ontzettend erg dat je zoveel pijn hebt nu
veel sterkte![]()
Heel erg veel sterkte!
Misschien kun je nog om andere medicatie vragen? Bij zenuwpijn werken pijnstillers vaak niet. Medicijnen voor bijv epilepsie werken soms wel omdat deze werken op de zenuwen en de hersenen.
Misschien kun je nog om andere medicatie vragen? Bij zenuwpijn werken pijnstillers vaak niet. Medicijnen voor bijv epilepsie werken soms wel omdat deze werken op de zenuwen en de hersenen.
Wat verschrikkelijk zeg! En dapper dat je je hebt laten opereren! Hopelijk kan de hiusarts je zo meteen helpen en wordt de pijn minder. Ik wens je heel veel sterkte en een voorspoedig herstel!
Morgen krijg ik iets anders, vandaag mag ik geen gif meer.pluk schreef: Heel erg veel sterkte!
Ik begrijp dat ik vanuit de uitslaapkamer terug onder narcose ben gebracht omdat ze niet meer wisten wat ze moesten doen. Onderweg ben ik van de tafel afgevallen door het schokken van mijn lichaam.
Mijn mond, kaak, tong en keel doen zeer, maar ook mijn handen, nek en rug en ik barst van de hoofdpijn. Ik heb de osteopaat gebeld maar die kan nu niets doen.
Ondertussen kan ik niet lopen en ook niet liggen. Rechtop zitten zorgt voor helse zenuwpijn, maar leg ik mijn benen plat schiet het in mijn rug.
Vandaag heb ik dus twee keer narcose gehad, spierontspanners, slaapmiddel, tramadol en paracetamol (totaal vandaag 2 gram).
Ik heb het erg warm. Mijn hart gaat tekeer. Ik voel het kloppen in mijn handen, borst en hoofd.
Ik kan alleen kleine slokjes water binnen krijgen. Vanaf gisternacht niets meer gegeten.
De huisarts zegt dat ik hyperventileer door de pijn. Weinig aan te doen, aan de pijn dan. Me zo min mogelijk druk maken en op mijn ademhaling focussen.
-
sella
Je bent dus ook nog eens bont en blauw door het vallen.
vandaar mijn advies naast de ingreep traumeel of anders arnica. Echt dat scheelt stukken in herstel tijd.
En ook in zenuwpijn omdat de druk van de zwelling sneller afneemt en de zenuwen minder knel zitten ect.
vandaar mijn advies naast de ingreep traumeel of anders arnica. Echt dat scheelt stukken in herstel tijd.
En ook in zenuwpijn omdat de druk van de zwelling sneller afneemt en de zenuwen minder knel zitten ect.
Zou ik nu traumeel kunnen nemen dan, na zoveel zooi in mijn lijf?sella schreef: Je bent dus ook nog eens bont en blauw door het vallen.
-
Michelle Vrolijk
- 4-sterren

- Contacteer:
Heel veel sterkte!!
Kan me er eigenlijk helemaal niets bij voorstellen om zo uit een narcose te komen, wat een verschrikking zeg. Hopelijk gaat het snel weer de betere kant met je op.
Mijn hemel wat een drama, het is nauwelijks voor te stellen zo erg. Ik wens je héel veel sterkte toe en hoop dat je heel snel al die verschrikkelijke pijn kwijt bent 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat vreselijk! Die pijnen zijn echt onverdraaglijk sterkte ik hoop dat er snel verlichting komt!
Heel veel sterkte.