Wij voeren al 9 jaar Carnibest en nog nooit klachten gehad. Een merk dat qua kwaliteit constant blijft en de jongens vinden het altijd lekker. Ik heb hier 2 goldens rondlopen een van 6 jaar en een van 1 jaar, allebei vanaf 8 weken carnibest gegeven en kerngezond!
Ik lees hier veel over afwisselen, dat vind je fijn of niet... Wij wisselen het af met een keer in de week een visvariant, maar niet iedere dag iets anders. In de natuur kunnen ze ook niet de ene dag dit kiezen en de andere dag dat. Ook vind ik als je wel besluit te wisselen, geef ze dan wel de betere merken met goede kwaliteit. In mijn ogen wil je dat je hond iedere dag de beste samenstelling binnen krijgt. Wissel je ook af met de mindere merken, heb je wel het risico dat je die bewuste dag dus voer geeft van mindere kwaliteit....
Op je gevoel afgaan en goed naar je honden kijken....
Succes!
[/quote]
Eet jij iedere dag uit de schijf van 5: 200 gram groente, 2 stuks fruit etc., nooit een paar dropjes, koekje, stukje taart of een frietje?
Zo kan je dus ook de kwalitatief betere en vaak ook duurdere merken afwisselen met goedkopere
9 jaar 1 merk voeren is niet de garantie dat het niet nog beter kan
Betere merken dan CB: heel veel merken zonder premix en een natuurlijke calciumbron bevatten, niet veel vet, goede verhoudingen tussen spiervlees, bot en orgaan en soms ook wat groente.
Daar zijn er tegenwoordig best veel van die via website ook goed te bestellen zijn.