guardia bij pup van 10 weken

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: guardia bij pup van 10 weken

Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Kaela schreef: Even los van overige argumenten: je kan toch overal met spoed zo terecht? Ik trek me daar geen zak van aan, als ik hier een enorm spoedje heb, bel ik de dichtstbijzijnde dierenarts en sta ik op zijn stoep. Tot nog toe hebben we dat alleen in weekenden gehad, maar ik heb er nog nooit een horen klagen.
Dat klopt. Spoed als in echt erge spoed buiten kantooruren wel.
Omdat ik vaak afhankelijk ben voor vervoer heb ik voor alle afspraken die binnen 1 tot 2 werkdagen gemaakt moeten worden een da nodig waar ik zelf heen kan. En dat is misschien niet de meest aardige, meedenkende en pro-vers dierenarts die er bestaat helaas.
sella

Bericht door sella »

Tja ik kan lokaal voor spoed nergens terecht in de buurt moet je naar Amsterdam buiten de kantooruren.
Als je geen auto hebt ben je goed het haasje, de spoedkliniek zit net na de coentunnel.
vagebond
5-sterren
5-sterren

Bericht door vagebond »

Ja, dat snap ik dus ook niet van dat schoonmaken. De da heeft gezegd, vloer soppen, maar niet vloer soppen met e.o.a. middeltje. Dusja.
En het is idd zo dat elke da je verplicht is om te helpen indien spoedgeval. Ook al ben je er nog nooit geweest.
Gr. Ingrid
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Hope schreef: Dat klopt. Spoed als in echt erge spoed buiten kantooruren wel.
Omdat ik vaak afhankelijk ben voor vervoer heb ik voor alle afspraken die binnen 1 tot 2 werkdagen gemaakt moeten worden een da nodig waar ik zelf heen kan. En dat is misschien niet de meest aardige, meedenkende en pro-vers dierenarts die er bestaat helaas.
Tijdens kantooruren toch ook? Je kunt toch bij elke willekeurige dierenkliniek een afspraak maken? En als het erge spoed is, gaat dat wat houtje touwtje, maar ik ben altijd overal welkom geweest. Zo had ik jaren terug de hond van mijn ouders te logeren die opeens begon te janken van pijn. Willekeurig een kliniek gebeld en hop er naar toe (lopend, met een jankende slappe hond in mijn armen, was wel een van de rampen uit mijn studententijd  ::) ). Ik kon zo doorlopen en ben prima geholpen.

Nogmaals, het maakt verder niets uit hoor, gezien je andere argumenten! Ik dwaal wat af  :)
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Kaela schreef: Even los van overige argumenten: je kan toch overal met spoed zo terecht? Ik trek me daar geen zak van aan, als ik hier een enorm spoedje heb, bel ik de dichtstbijzijnde dierenarts en sta ik op zijn stoep. Tot nog toe hebben we dat alleen in weekenden gehad, maar ik heb er nog nooit een horen klagen.
Niet hoor. Als de spoedarts je geval geen spoed vind, mag je gewoon verrekken. Ooit zelf meegemaakt zo'n 18 jaar geleden en dan was er 1 diensdoende arts in de hele regio en buiten de regio hoefde je ook niet aan te komen.
Daarna dus altijd een kliniek gehad die zelf 24/7 bereikbaar was.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Angelique schreef: Niet hoor. Als de spoedarts je geval geen spoed vind, mag je gewoon verrekken. Ooit zelf meegemaakt zo'n 18 jaar geleden en dan was er 1 diensdoende arts in de hele regio en buiten de regio hoefde je ook niet aan te komen.
Daarna dus altijd een kliniek gehad die zelf 24/7 bereikbaar was.
Dit dus, alleen verwoord Angelique het veel beter  ;D
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Hope schreef: Dit dus, alleen verwoord Angelique het veel beter  ;D
gewoon gaan waar je je goed voelt. Mijn da en ik komen misschien niet helemaal overeen maar kunnen overleggen en zij kent mijn kuren, ik de hare EN zij kent net als ik mijn hond(en). Dierenkliniek hier in de buurt 7/7-24/24 heb ik moeten bellen toen Boy 10 weken was en hij begon te braken 10 min na een bijensteek aan z'n onderlip. (Ik kom er nooit, gewoon omdat je iedere keer iemand anders krijgt) Ik kreeg iemand aan de telefoon: "neen voor zoiets moet je op een zondag echt niet komen, als hij begint op te zwellen bel je maar even terug (je kan er niet zonder telefoontje terecht)........dan heb ik het gehad. ;)

Plaats reactie