Hondenrassen die je eigenlijk ook zou willen hebben maar toch maar niet koopt :)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Hondenrassen die je eigenlijk ook zou willen hebben maar toch maar niet koopt :)
De saarloos, omdat ik die niet midden in de stad in een rijtjehuis zou willen en ik niet denk dat meneer K (en de rest van de familie) daar wat mee kunnen.
Vizsla, teveel jachtpassie
Poedel, ze lijken me fantastisch qua karakter, maar ik vind ze niet mooi. En ook al is uiterlijk zeker niet het belangrijkste, het lijkt me niets om een hond te hebben die je niet leuk vind om te zien.
Vizsla, teveel jachtpassie
Poedel, ze lijken me fantastisch qua karakter, maar ik vind ze niet mooi. En ook al is uiterlijk zeker niet het belangrijkste, het lijkt me niets om een hond te hebben die je niet leuk vind om te zien.
Re: Hondenrassen die je eigenlijk ook zou willen hebben maar toch maar niet koopt :)
Field Spaniel... Zo lief, zo mooi, binnen heel rustig en buiten zo lekker actief....en die komt er ook ooit.... Manlief krijg ik niet zo ver dat er een derde hond komt en hij wil ook geen nieuwe hond als Saartje er niet meer is maar Teun nog wel. Teun is geen goede hulp bij de opvoeding denkt hij...
Ik zal dus moeten wachten tot ze er allebei niet meer zijn en daar wil ik voorlopig nog niet aan denken.
Ik zal dus moeten wachten tot ze er allebei niet meer zijn en daar wil ik voorlopig nog niet aan denken.
Hier moet bij mij nog een ruwharige teckel bij. Hoewel ik ook niet 100% kan garanderen dat ie er nooit komt.... Ik vind ze zo leuk! Maar ja, die ruggen he
. En dat jagen
. Maar ze zijn leuk 
-
Henny V.
- 4-sterren

- Contacteer:
New foundlander
Clumber spaniel
Siberische husky
Om een of andere reden blijf ik verknocht aan de Cavalier
Clumber spaniel
Siberische husky
Om een of andere reden blijf ik verknocht aan de Cavalier
Met stip op 1: een Corgi
Daarna, in willekeurige volgorde:
grote Poedel
ruwharige Teckel
gladharige Teckel
Border Terriër
Ierse Wolfshond
Duitse Herder
Daarna, in willekeurige volgorde:
grote Poedel
ruwharige Teckel
gladharige Teckel
Border Terriër
Ierse Wolfshond
Duitse Herder
Ierse wolfshond staat voor mij op nr 2, maar zal er nooit komen.(de labrador blijft op 1 staan
)
Buiten de ierdie vind ik zeker nog meer rassen leuk, qua karakter en/of uitstraling.
Bull terrier
Ruwhaar teckel
Tibetaanse Mastiff
Hovawart
Landseer
Newfoundlander
Bloedhond
en uhhhh ow er zullen er best nog wel het e.e.a. vergeten zijn
Buiten de ierdie vind ik zeker nog meer rassen leuk, qua karakter en/of uitstraling.
Bull terrier
Ruwhaar teckel
Tibetaanse Mastiff
Hovawart
Landseer
Newfoundlander
Bloedhond
en uhhhh ow er zullen er best nog wel het e.e.a. vergeten zijn
Een paard.
En geen jachthond meer, vanaf middelgroot tot groot vind ik die bijna allemaal ontzettend leuk.
En geen jachthond meer, vanaf middelgroot tot groot vind ik die bijna allemaal ontzettend leuk.
Een hond, geen rat.
Dus een soort Indy, Lotje, Charlie, Dolf als het maar hard loopt. Oh, en Gijs natuurlijk. Ik heb geduld genoeg om bij droog weer op ze te wachten en af en toe een vers gevangen konijn mee naar huis is toch gratis voer.
Die er dus allemaal nooit gaan komen, maar waarvan ik genoten heb of geniet bij een ander.
Die er dus allemaal nooit gaan komen, maar waarvan ik genoten heb of geniet bij een ander.
- Angelique
- 5-sterren

Ooit wilde ik een Ierse wolfshond, maarja, die leeftijd...dus nee. Dan wilde ik vroeger altijd een Basset, zo'n engelse, maarja, zoals die er tegenwoordig uitzien, ook niet leuk meer. En ik weet niet of ik kan leven met zo'n bananeninorengeval 
Dat was het eigenlijk wel.
Dat was het eigenlijk wel.
Poedel. Eventueel met strikje.
Grand griffon Vendéen
Griffon fauve de Bretagne
Die vind ik echt fantastisch, maar ik kan ze niet bieden wat ze nodig hebben.
Griffon fauve de Bretagne
Die vind ik echt fantastisch, maar ik kan ze niet bieden wat ze nodig hebben.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh, ik vind de Toller en flatcoat retriever qua uiterlijk prachtig.
Verder zijn VL en ik dol op husky's, maarja, dat gejoel he..
De Tamaskan of Saarloos lijkt me ook leuk, maar ik houd van het baasgerichtheid van een herder..
Verder zijn VL en ik dol op husky's, maarja, dat gejoel he..
De Tamaskan of Saarloos lijkt me ook leuk, maar ik houd van het baasgerichtheid van een herder..
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja leuk zijn die! Maar of ik daar het geduld voor hebAngelique schreef: Dan wilde ik vroeger altijd een Basset, zo'n engelse, maarja, zoals die er tegenwoordig uitzien, ook niet leuk meer. En ik weet niet of ik kan leven met zo'n bananeninorengeval
Je hebt écht een hondenmens!Mini's 3-tal schreef: Een hond, geen rat.Dus een soort Indy, Lotje, Charlie, Dolf als het maar hard loopt. Oh, en Gijs natuurlijk. Ik heb geduld genoeg om bij droog weer op ze te wachten en af en toe een vers gevangen konijn mee naar huis is toch gratis voer.
Ik vind Gijs ook prachtig, maar als ik de foto in het onderschrift zie! Dat is een modderige golden retriever x 2.