De vlinders van Riek.... ( foto`s )
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De vlinders van Riek.... ( foto`s )
Riek, hoe was het bij Tannetje? Welke enting hadden ze nu nodig?
Erg hè, ik ga me schamen, maar dit zijn heel duidelijk niet de pupjes, die ik leuk vind,
Vind het wel prachtig, dat ze het zo goed zijn gaan doen en dat Charlotte zo'n goede moeder was.
Mooi, kan ze t.z.t. nog een keertje, als je een pupje zou willen houden.
Sterkte met het afscheid, even flink je huis schoonmaken en alles schoon opruimen.
Werken helpt goed tegen vervelende gevoelens en dan lekker met Charlotte op de bank en natuurlijk ook met de anderen.
Bij ons komen ze dan toch wel wat te kort, niet dat ik ooit maar merk, dat ze anders zijn, maar weer gewoon, wordt duidelijk gewaardeerd.
Kunnen de manden weer op hun gewone plaats, hoeven ze niet meer in de keuken als er bezoek is, of de pupjes in de kamer.
Heerlijk, rust in de tent en na een periode gaat het toch weer kriebelen, we willen graag pupjes. (en nu wachten we al maanden op een loopse teef).
Succes met het afscheid, even flink zijn, komt goed.
Hanny
Erg hè, ik ga me schamen, maar dit zijn heel duidelijk niet de pupjes, die ik leuk vind,
Vind het wel prachtig, dat ze het zo goed zijn gaan doen en dat Charlotte zo'n goede moeder was.
Sterkte met het afscheid, even flink je huis schoonmaken en alles schoon opruimen.
Werken helpt goed tegen vervelende gevoelens en dan lekker met Charlotte op de bank en natuurlijk ook met de anderen.
Bij ons komen ze dan toch wel wat te kort, niet dat ik ooit maar merk, dat ze anders zijn, maar weer gewoon, wordt duidelijk gewaardeerd.
Kunnen de manden weer op hun gewone plaats, hoeven ze niet meer in de keuken als er bezoek is, of de pupjes in de kamer.
Heerlijk, rust in de tent en na een periode gaat het toch weer kriebelen, we willen graag pupjes. (en nu wachten we al maanden op een loopse teef).
Hanny
Dinsdag zijn we bij Tannetje geweest en is Bobby (de zwaarste) getiterd.Hanny schreef: Riek, hoe was het bij Tannetje? Welke enting hadden ze nu nodig?
Hanny
Hij zat heel hoog in zijn anti-stoffen dus ze zijn niet ingeënt.
Ze zijn dus op 6 weken alle drie getiterd. Toen hadden ze alle drie geen anti-stoffen en zijn ze gevaccineerd met Parvo.
Op 12 weken mogen de baasjes de puppycocktail gaan halen met ze.
Geeft toch niet dat je ze niet mooi vind, dat is nu juist het leuke van honden, die heb je in alle soorten en maten.
Het afscheid zie ik wel en ook niet tegenop.
Ben niet zielig ofzo. Dit heb ik zelf allemaal gedaan, dus moet niet piepen.
Charlotte was zeker een goed moedertje. En of het nu komt omdat ze al vanaf dat ze hier is op vers staat weet ik niet.
Maar de pups zijn ver boven gemiddeld zwaar.
De meeste fokkers doen erg hun best om de pups boven de kilo te krijgen voor ze 9 weken zijn.
De gewichten hier zijn vandaag 1535, 1650 en 2020 gram
Ben benieuwd waar dat eindigt.
En wat dat werken betreft komt dat gelijk goed.
Heb eerst 3,5 week vakantie gehad, en vanaf dat de pups 3 weken waren had ik hele fijne tijden.
Ik hoefde maar van 7.30 tot 9.00 te werken. En dat maar 2 keer in de week.
Dus waren ze amper alleen, als Jan moest gaan werken tenminste.
Zaterdag mag ik gelijk weer tot 13.00 uur. En dat is ook best lekker.
Het is ook wel fijn als alles weer op zijn plek staat straks.
Ik hou toch wel van een beetje structuur, en dat was redelijk zoek de laatste 9 weken.
Leuk dat je weer een nestje krijgt. Hopen dat ze snel loops wordt.
Dank je voor de informatie wat betreft enten.
Ik zit nu te prutsen met een andere provider enz. Ziggo stopt er hier mee.
Maar eens werk van maken, maar daar ben ik niet zo blij mee.
Hanny
Ik zit nu te prutsen met een andere provider enz. Ziggo stopt er hier mee.
Maar eens werk van maken, maar daar ben ik niet zo blij mee.
Hanny
- **Marjolijn**
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat een geweldige foto's zeg, leuk.
- Binno
- 5-sterren

- Contacteer:
Aaah schattig! 
Geweldig leuke foto's en een stel heerlijke puppen 
-
judith1967
- 5-sterren

Het zijn echt Uberschattige foto's van dito pups Riek
Heel veel sterkte bij het afscheid!
Ik surf mee op de complimenten voor Marjan.
Zij heeft van die mooie foto's gemaakt.
Maar toch iedereen bedankt.
Zij heeft van die mooie foto's gemaakt.
Maar toch iedereen bedankt.
De eerste twee foto's vind ik helemaal geweldig..
Wat een schatjes!