Goed tehuis gezocht voor Duitse Dog (met toestemming van de moderator)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Goed tehuis gezocht voor Duitse Dog (met toestemming van de moderator)
Wat jammer dat het nog niets is geworden :-(
Oh wat zonde, hij zou zo hier mogen als ik niet al genoeg kilo's hond zou hebben.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

+1. En als ik al permanent in Zweden woonde... Heb altijd al een Duitse Dog willen hebben!eelke schreef: Oh wat zonde, hij zou zo hier mogen als ik niet al genoeg kilo's hond zou hebben.
Hier is er geen dog gekomen omdat ze een lage levensverwachting hebben dan een newf. En niet zwemmen meestal. Maar ooit... en dan wordt het een harlekijn!Anne in Duitsland schreef: +1. En als ik al permanent in Zweden woonde... Heb altijd al een Duitse Dog willen hebben!
-
Lil
Jammer is dat he. Hier ook een paar keer gedacht over een hond erbij, maar dat is met een grote hond (zwijgen met een hele grote hond) op dit moment en praktisch niet haalbaar (geen geld voor nieuwe auto en ik zou in twee groepen moeten gaan uitlaten en dat wil ik niet aangezien ik werk) en ook eens uitgerekend dat het financieel ook gewoon niet haalbaar gaat zijn. Heb nu hoge medicijnkosten en wat als een van de jonge gasten dan opeens wat heeft? Verzekering zou voor Jones als ik die had afgesloten met 2 jaar oud 45 euro per maand zijn en dan had ik het minimale vezekerd nog niet eens dat wat ik wenste. Voor een Duitse dog zou dat nog meer worden vrees ik. Zo jammer, maar wel goed dat mensen daarover nadenken.
ER komt vast heeeeeeeel snel een topbaas!
ER komt vast heeeeeeeel snel een topbaas!
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb nog iemand gevraagd die een grote kennissenkring heeft, ook op hondengebied
. Ze gaat iemand op de hoogte brengen van Bas. Mensen met ervaring op Dog gebied die wel graag een hond willen maar geen pup. Wie weet willen ze Bas nog een leuk leven geven!
Dat zou fantastisch zijn!! 
Ah wat jammer, is er nog geen warm mand"je" voor deze kanjer gevonden.
Als ik nog jong en onbezonnen was, dan ging ik direct bij hem kijken, het lijkt me echt een enige hond 8)
Als ik nog jong en onbezonnen was, dan ging ik direct bij hem kijken, het lijkt me echt een enige hond 8)
Hij is ook 
En voordeel van hem dat hij ook niet meer jong en onbezonnen is 8)
En voordeel van hem dat hij ook niet meer jong en onbezonnen is 8)
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Helaas,
. Het past op dit moment niet in de situatie, mensen kwijlden wel het zien van de foto. Wat is dat toch? Iedereen is enthousiast maar nog heeft hij geen plekje gevonden
. Ik hoop dat daar snel verandering in komt voor deze lieverd!
Hij heeft natuurlijk wel een groot plekje nodig...DJ en Doerak schreef: Helaas,. Het past op dit moment niet in de situatie, mensen kwijlden wel het zien van de foto. Wat is dat toch? Iedereen is enthousiast maar nog heeft hij geen plekje gevonden
. Ik hoop dat daar snel verandering in komt voor deze lieverd!
-
Lil
Helaas groot plekje met dito portemonnee. Ik zou bijvoorbeeld al een nieuwe auto moeten kopen voor zo'n hond.eelke schreef: Hij heeft natuurlijk wel een groot plekje nodig...![]()
Ja, dat hoef je mij niet te vertellenLil schreef: Helaas groot plekje met dito portemonnee. Ik zou bijvoorbeeld al een nieuwe auto moeten kopen voor zo'n hond.
Hoewel, iemand die vaak vlees meebestelt heeft twee doggen en een mechel, in haar C1
Heb dit topic ook even doorgestuurd naar haar, wie weet, doggen mensen onderling...
-
Lil
Dus die dog past tussen Boris en Jones in mijn verbouwde Twingo.... die is groter dan de C1.... maar gaat hem toch niet worden denk ik. Zouden ze op elkaar moeten liggen, arme oude Boris.eelke schreef: Ja, dat hoef je mij niet te vertellen
Hoewel, iemand die vaak vlees meebestelt heeft twee doggen en een mechel, in haar C1achterbank eruit.
Heb dit topic ook even doorgestuurd naar haar, wie weet, doggen mensen onderling...