Beepee weet het vast wel
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Beepee weet het vast wel
Lique, moeten die van jou dan ook ineens bidden voor het eten?
Daar gaat het niet beter van smaken hoor. En ik zou ze jou laten bedanken ipv sinterklaas onzelieveheer.
Daar gaat het niet beter van smaken hoor. En ik zou ze jou laten bedanken ipv sinterklaas onzelieveheer.
-
Lil
Voerbak apporteren is niet zo moeilijk. Gewoon een dag niet voeren en ze gooien je alles waar vlees in past op je voeten.
- Angelique
- 5-sterren

Lil schreef: Voerbak apporteren is niet zo moeilijk. Gewoon een dag niet voeren en ze gooien je alles waar vlees in past op je voeten.
Owww, ben jij zo'n gemene hondenmoeder
- Angelique
- 5-sterren

Uiteraard moeten ze dan mij bedanken 8)koekje schreef: Lique, moeten die van jou dan ook ineens bidden voor het eten?
Tja... misschien kun je er een treibball achtig iets van maken? Bakje terugduwen naar de keuken?Angelique schreef: Weet je waarom we hier nooit het GG hebben kunnen halen?
Niemand apporteerd![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ras nemen wat niet blaft 
Of gewoon katten of zoMarijeEnBoomer schreef: Ras nemen wat niet blaft![]()
-
Lil
Moet je die van mij eens horen gillen als ik voer klaar maak...Kim_S schreef: Of gewoon katten of zo![]()
-
Lil
Was dat niet al algemeen bekend? Sorry voor de shock.Angelique schreef:
Owww, ben jij zo'n gemene hondenmoeder![]()
![]()
![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Katten zijn echt nog een graadje erger tijdens het voeren inderdaad.Lil schreef: Moet je die van mij eens horen gillen als ik voer klaar maak...
-
Martine-Tom
Ik wou net zeggen...Tom is makkelijker als Doki hoorLil schreef: Moet je die van mij eens horen gillen als ik voer klaar maak...
Tom vind eten zo boeiend *not* dat ik hem meestal wakker moet maken om te gaan eten, dan loopt ie rekkend en strekkend naar zijn bord, kijkt ernaar, likt eens afkeurend en loopt weer terug
Andere hond erbij werkt ook niet...hij lijkt dan bijna opgelucht dat hij het zelf niet hoeft te eten.
En als ie dan eindelijk begint...kvv glibberd er zo in, maar barf, 1 kipkluifje kan ie al 10 minuten over doen
Echt heel dankbaar zo'n hond!
Overigens is dit al 100x beter als met brok (toen ie nog mini was) dit is sneltreinvaart in vergelijking met toen
-
BusKay
Toch niet zo moeilijk....
Met hun riemen aan het (verankerd) sleutelrekkie...
Na één maand is het...
of gelukt...
of alle muren waar het sleutelrekkie heeft gehangen omgetrokken..
Met hun riemen aan het (verankerd) sleutelrekkie...
Na één maand is het...
of gelukt...
of alle muren waar het sleutelrekkie heeft gehangen omgetrokken..
- Inge en Bono
- 5-sterren

Die ene van links is vast het Kattenkind van de bups; die gluurt telkens tijdens het bidden en brengt ook niet zelf bakkie terug. Er is nog hoop dus (of is er hoop dat die van haar er ook gewoon weer een klerezooi van gaan maken)