Het grote babytopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Oh boy, wat ben ik de laatste dagen weer blij met de draagzak.
Robyn spookt weer, 2 boventanden die door komen gecombineerd met een verkoudheid. Ze spookt snachts, gaat over haar vermoeidheid heen en weigert overdag bij te slapen.
Gevolg: een hangerige peuter die alleen maar wil gepakt worden.
Maar nu slaapt ze, in de beco.
Robyn spookt weer, 2 boventanden die door komen gecombineerd met een verkoudheid. Ze spookt snachts, gaat over haar vermoeidheid heen en weigert overdag bij te slapen.
Gevolg: een hangerige peuter die alleen maar wil gepakt worden.
Maar nu slaapt ze, in de beco.
Ja ik ben daar ook onwijs blij mee 
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Hebben jullie nou ook altijd dat als je net dat ene leuke bloesje/broekje hebt gekocht, dat je daar dan niks bij hebt wat matcht?
Gister een erg leuk bloesje gekocht voor Evi, kan prima op een spijkerbroek, maar ik heb geen passende romper er onder.... (Bloesjes staan toch altijd wat open, dus vandaar matchend)
Sent from my iPad using Tapatalk
Gister een erg leuk bloesje gekocht voor Evi, kan prima op een spijkerbroek, maar ik heb geen passende romper er onder.... (Bloesjes staan toch altijd wat open, dus vandaar matchend)
Sent from my iPad using Tapatalk
Ik heb dat niet altijd, maar het wilt wel eens voorkomen
Vooral bij spencers die ik heb. Dan vind ik net niet het juiste kleur shirtje voor eronder.
Er ligt er weer met 39.6 en een hoest waar je eng van wordt naast me. Pfffff, ik word er niet goed van. Vanmiddag weer naar huisarts.
Niet leuk. Arme Fedde 
Hhmmzz
Tandjes, groeispurt....
Resulteert in krijsende baby
Nu slaapt hij gelukkig al paar uurtjes
Zetpil werkt wel tegen verhoging en spul van vsm voor zijn tandjes gelukkig ook wel wat
Tandjes, groeispurt....
Zetpil werkt wel tegen verhoging en spul van vsm voor zijn tandjes gelukkig ook wel wat
Ach gos arme Fedde 
Beterschap!
Beterschap!
Tanden?! Hij is 3 maanden...Skyline schreef: Hhmmzz
Tandjes, groeispurt....
Een baby kan ook gewoon ziek zijn en op die leeftijd moet je ermee naar de dokter.
het kan wel, tandjes met 3 maanden. maar extra voorzichtigheid kan geen kwaad 
koek vind je het niet heel bizar en snel gaan.. nu al een baby van bijna 8,5 maand
koek vind je het niet heel bizar en snel gaan.. nu al een baby van bijna 8,5 maand
Over bizar snel gesproken. Fennaatje wordt zaterdag 2 
En Anke is over 2,5 week alweer 6
Voor mijn gevoel zijn ze vorige week en vorige maand geboren

En Anke is over 2,5 week alweer 6
Voor mijn gevoel zijn ze vorige week en vorige maand geboren
Oeps... Dwayne drinkt ineens niet meer (afgekolfde melk) uit de fles. Hij sabbelt en knabbelt er lustig op los. Maar drinken uit de speen doet ie niet ...
De laatste 2 maanden gingen wel gevoelsmatig snel ja.
Hoe is het met eten van Dwayne? Slikt hij zn hapjes ook al echt door?
Ik ben erg van vraag en aanbod goed op elkaar afgestemd te laten zijn. Misschien ook wel omdat dat hier in het begin niet goed afgestemd was door overproductie.
Hoe is het met eten van Dwayne? Slikt hij zn hapjes ook al echt door?
Ik kolf niet, maar ik zou er niet mee zitten. Als je op dit moment zou werken, zou je kolfrecht ook bijna ten einde zijn. Alleen live voeden kan zeker op deze leeftijd, ook omdat hij steeds meer andere dingen zal krijgen. Ik merk aan Vera ook dat ze minder is gaan drinken, omdat ze meer andere dingen naar binnen krijgt. Dus de behoefte is ook minder.Nadia schreef: Oeps... Dwayne drinkt ineens niet meer (afgekolfde melk) uit de fles. Hij sabbelt en knabbelt er lustig op los. Maar drinken uit de speen doet ie niet ...
Ik ben erg van vraag en aanbod goed op elkaar afgestemd te laten zijn. Misschien ook wel omdat dat hier in het begin niet goed afgestemd was door overproductie.
klopt, maar toch is het wel handig. omdat ik dwayne af en toe moet(wil) uitbesteden omdat ik anders niet aan solliciteren toe kom. hij slikt idd al "echte hapjes" door. maar hij eet nogsteeds maar erg weinig.