Je broekje zakt echt af.

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Je broekje zakt echt af.

Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Hopelijk is het voordeel van deze tijd met moderne snufjes als e-mail, facebook en whatsapp dat je makkelijker contact houdt. Ik ben een broekkie in fokkersland maar mijn teckeltjes zijn 1 jaar oud geweest inmiddels en met allemaal heb ik leuk contact. Met de een regelmatiger dan de ander. Maar altijd even een foto op de app na het plukken, dat soort kleine, superleuke berichtjes. En ook vragen in het begin, of met puberen belde er iemand om even te bespreken hoe bepaald gedrag aan te pakken. Heel fijn dat ze mij belt!!! En de 19e gaan we wandelen samen. Met de Petit pups hoop ik op hetzelfde. We gaan ook overal op huisbezoek straks, over 1.5 jaar moeten ze op de nestkeuring komen... kortom we hopen wel een 'band' op te bouwen.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Het lastige in deze is gewoon dat je zoveel fokkers en zoveel kopers hebt. De ene fokker wil wel graag op de hoogte blijven (en idd daar is Fb een heel goed medium voor) ik ken ze ook die verder geen behoefte hebben aan contact, die het ook niet afkappen, maar zeker niet warm houden. Ik ken ze ook die echt voorgoed "ajuu" zeggen tegen hun pup en die de koper bij leuk of minder leuk nieuws, geen reactie geven. Ikzelf blijf ook graag op de hoogte, wat niet inhoudt dat ik een maandelijkse update wil, maar gut, 1x per jaar reageren op een vraag van mijn kant, hoe het met het puppekind gaat moet toch niet teveel gevraagd zijn dacht ik. Dus wel. Weet ondertussen dat gewoon niet bij iedereen lukt en dat is dan omdat de koper het niet wil, c.q. er geen behoefte aan hebt. Ook goed, dan val ik je ook niet meer lastig verder.

Tijdje terug ook een berichtje gekregen, ook na 7 jaar stilte ineens via Fb, leuk bericht, alles was goed met puppemans en ze waren nog steeds blij met hem. "vind ik leuk". Maar als het 7 jaar doodse stilte was geweest en nu was er "klaagzang" gekomen, had ik dat ook beduidend minder leuk gevonden. Ik zou wel reageren en indien gewenst een advies uitbrengen, maar ook weten dat het hierna weer doodse stilt wordt. "vind ik niet leuk" Maar het is wel de toon die de muziek maakt, men kan je vertellen dat er iets mis is en men kan je verwijten dat er iets mis is.
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Ik ben al zo blij met een fotootje van een hondje door mij gefokt. Hoe moeilijk is het om een fotootje te maken en door te mailen. Het blijven ten aller tijden mijn pleegkinderen. Een fotootje is zo leuk te krijgen. Iedereen krijgt antwoord op een mailtje.

Plaats reactie