zimba update pag 8/14/16/20
Moderator: Lizzy
Re: zimba
balen voor jullie!
Welke medicatie krijgt hij? Alleen metacam als pijnstiller?
Even benieuwd, hier ook hond met ws zenuwpijn..
Fijn dat acupunctuur aanslaat!
Qua homeopathie: tja, dat kan heeel goed werken als het het juiste middel is voor de juiste hond en de juiste kwaal...maar mijn homeopathische DA vindt bij zenuwpijnen de puur herny (of arnica/hypericum) heel belangrijk om te geven!
Sterkte!
Qua homeopathie: tja, dat kan heeel goed werken als het het juiste middel is voor de juiste hond en de juiste kwaal...maar mijn homeopathische DA vindt bij zenuwpijnen de puur herny (of arnica/hypericum) heel belangrijk om te geven!
Sterkte!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ipv metacam krijgt ie nu onsior, tramadol, hypericum, Arnica. homeopijnstiller-en ontstekingsremmer speciaal voor hem gemaaktPapalou schreef: balen voor jullie!
Sterkte!
gisteren naar Hella geweest en liep vanmorgen al een stuk beter
Oh, maar dat is goed nieuws! Heeft hij acupunctuur bij Hella gehad?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
yep bij Hella, gisteren was t de 3de x, dinsdag ff contact over hoe t gaat en hopelijk hoeft ie niet meer
wat fijn dat dat aanslaat en ook de acupunctuur werkt!
MAar Homeopijnstiller? Wat is dat?
Even benieuwd voor mijn eigen drol die nog wel eea kan gebruiken voor zijn pijn. Onsior werkte hier goed, maar werd hij ziek van, nu previcox eerste dag, maar zie weinig verbetering. Dus benieuwd naar dingen die werken!
Hopen dat het goed blijft gaan daar, is inderdaad meer dan ruk om je hond pijn te zien hebben..
MAar Homeopijnstiller? Wat is dat?
Even benieuwd voor mijn eigen drol die nog wel eea kan gebruiken voor zijn pijn. Onsior werkte hier goed, maar werd hij ziek van, nu previcox eerste dag, maar zie weinig verbetering. Dus benieuwd naar dingen die werken!
Hopen dat het goed blijft gaan daar, is inderdaad meer dan ruk om je hond pijn te zien hebben..
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
terug bij af... zo slecht heeft ie nog niet gelopen.... valt zelfs om 
staat op onsior en 3x dg tramadol en homeospul...
uiteraard is t weer weekend maar naar welke arts zou ik nou t beste kunnen gaan...iedereen roept maar wat en ik zie t gewoon ff niet meer..
wil een scan laten maken... eens zien wat er in die rug fout zit
iig straks met drechtstreek bellen, daar hebben ze ook een scanapparaat
staat op onsior en 3x dg tramadol en homeospul...
uiteraard is t weer weekend maar naar welke arts zou ik nou t beste kunnen gaan...iedereen roept maar wat en ik zie t gewoon ff niet meer..
wil een scan laten maken... eens zien wat er in die rug fout zit
iig straks met drechtstreek bellen, daar hebben ze ook een scanapparaat
Laatst gewijzigd door me and my boys op za 02 mei 2015, 06:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een drama 
Een scan laten maken (is dat MRI?) lijkt me een uitstekend plan. Dan weet je wat er loos is. Gatverdamme Ellen. Heel veel sterkte!
Een scan laten maken (is dat MRI?) lijkt me een uitstekend plan. Dan weet je wat er loos is. Gatverdamme Ellen. Heel veel sterkte!
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Wij zijn toen naar Antwerpen geweest met onze Chesse, maar toen was er hier nog geen.
Bahhhh, heel veel sterkte met je mannetje
Bahhhh, heel veel sterkte met je mannetje