ondanks alle ellende

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: ondanks alle ellende

Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Jeetje Lida, hier schrik ik van :'(
Ik wist dat ik een risico liep met het vervoeren etc. Maar ik vond het een aanvaardbaar risico. Nu dus niet meer.

Dit betekend ook het einde van mijn lijntjes. Dit risico is het mij niet waard :(
Wat ontzettend jammer. Heb 5 jaar met plezier gereden. Ik had gehoopt dat ik nog een paar jaar erbij mocht rijden. En op een andere manier zal stoppen. Helaas mocht dit niet zo zijn
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Ik heb hier even helemaal geen woorden voor  :'(

Maar wel gedachten ...... jij Lida , jij met je hart van goud ..... jij die klaar staat voor een ieder  :-* :-* :-*
Dit is niet wat jij verdient .
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

smulpaap schreef: Ik heb hier even helemaal geen woorden voor  :'(

Maar wel gedachten ...... jij Lida , jij met je hart van goud ..... jij die klaar staat voor een ieder  :-* :-* :-*
+1 :'( :-*
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Ik vind het zo vreselijk wat jou is overkomen en meissie ik zou ook dichtslaan en niet onthouden wat ze je allemaal tegen jou zeiden! Je hebt bij dat soort "gesprekken" intimidatie eigen meerdere personen nodig,meerdere onthouden wat er werd gezegd!!!! >:(

Ik wil mijn zoon,student rechten wel vragen of hij er naar kan kijken en eventueel weet hoe jij hier in staat en wat jouw rechten zijn! Hij komt dit weekend thuis,druk met opdrachten,maar ik ga het vragen! Of je moet het niet willen. Misschien zijn hier op BP andere leden die rechten hebben gestudeerd en het een en ander er van af weten en jou kunnen helpen?!?

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Je zou eigenlijk een lijstje moeten plaatsen met te koop. Dan alles via PB. Dit voorval, waarschijnlijk veroorzaakt door een buitenstaander, mag niet nogmaals voorkomen.
Antonia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Antonia »

Lida. S schreef: heb ik toch nog wat positiefs ontdekt. Het had erger kunnen zijn. Ik weet dat de politie zei dat naast het vlees ook mijn auto, mijn geld en mijn computer in beslag genomen zouden worden. En dat de boete van de voedsel en warendienst minimaal 10.000 zou zijn. Als ik daar allemaal aan denk dan raak ik weer in paniek. Het vlees mocht ik houden en mijn auto en de rest ook. Dus ik heb reden om blij de zijn.
Lieve Lida,

Ik lees het hele verhaal nu pas. Wat een klotesituatie.
Als ze al iets in beslag gaan nemen dan is dat alleen tijdelijk omdat ze bewijsmateriaal moeten verzamelen van hetgeen waarvan je beschuldigd wordt. Datzelfde geldt voor de boete. Die kan alleen maar worden opgelegd als aannemelijk is gemaakt welk wetsartikel je hebt overtreden. Bij boetes van dit soort omvang gebeurt het opleggen niet door simpele agenten, daar gaat een procedure aan vooraf. Probeer rustig te blijven en laat je niet gek maken. Gebruik je beperkte energie om je goed in te lezen en met juridische ondersteuning voor te bereiden op wat komen gaat. Als ik je ergens mee kan helpen geef dan een gil, ik woon nog steeds niet zo heel ver van je vandaan en als je me nodig heb ben ik er voor je.
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Wat verschrikkelijk voor je zeg  :-[
Degene die jou heeft verklkt krijgt dit vanzelf nog wel eens terug  :-*
Sher
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sher »

Hier word je toch even stil van.
Wat is dat toch, dat mensen die het toch al moeilijk hebben altijd de klappen krijgen.  :-\
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Verschrikkelijk dat dit zo gebeurt is, Lida! Heel veel sterkte!

Maar ik vind het best wel vreemd dat dit nu ineens opduikt. Net alsof er iemand ergens wat in een oor gefluisterd heeft. Maar dat is mijn mening.

Ik denk dat de lijntjes het beste buiten BP op een besloten FB-groep kunnen gaan. Dan weet je op een gegeven moment prima wie er in die groep zitten en wie de informatie kunnen lezen.
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Er wordt via de lijntjes best wat handel 'weg-gekaapt' voor de steeds grotere groep BARF handelaren/verkopers. Handelaren die wel verplicht worden aan allerlei regels te voldoen. Dure regels zoals koelwagens voor transport. Ik kan me wel voorstellen dat het voor dat soort partijen een doorn in het oog is, de lijntjes. En dat ze daar melding van maken. Het is al eerder op BP gezegd, de lol van het BARFen gaat bijna ten onder aan het eigen succes. De lol van voordelige prijsjes eerst, de lol van de lijntjes nu. Maar goed dat is mijn gedachte. Ik ken Lida niet, ken haar lijntjes niet dus waarom precies zij daar heb ik geen idee van...
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Jeetje Lida wat heftig......  :o

Verschrikkelijk dat je dit is overkomen ik wil je ook adviseren om juridisch advies in te winnen en je goed in te lezen verder zou ik het ook niet weten. Ik weet niet hoe ze hetgeen wat je doet juridisch definiëren venten/verkopen of iets anders.

In het verleden heb ik ook wel meegedaan aan jouw lijntjes en altijd tot volle tevredenheid dus mocht ik ergens in kunnen ondersteunen hoor ik het graag!

Heel veel sterkte de aankomende dagen. Hoop dat het allemaal met een sisser afloopt  :-*
Lida. S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lida. S »

Ik had gewoon pech (denk ik) Maar het is inderdaad wel opmerkelijk dat  het steeds moeilijker wordt om voor een acceptabele prijs iets te kunnen kopen. Sommige producten kan ik zelfs niet meer verkrijgen, het wordt opgekocht doot kvv fabrikanten. Maar ik kan, samen met de andere barf-lijntjes-rijders met een paar honderd kg per keer,toch geen concurrentie zijn die op deze manier uitgeschakeld moeten worden? Barf en kvv wordt (gelukkig) steeds populairder, maar  de markt is toch groot genoeg volgens mij. Als dit het gevolg zou zijn van concurrentie zou ik bijna weer geneigd zijn om over te gaan naar brokken
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

smulpaap schreef: Ik heb hier even helemaal geen woorden voor  :'(

+2
Jump
4-sterren
4-sterren

Bericht door Jump »

Ik heb je een paar maal mogen ontmoeten in Best, waarom dit jou
nou net moet treffen snap ik ook niet, maar ik dacht ook gelijk aan
iets groters.In ieder geval betekent het het einde van de lijntjes :'(
Ik duim dat het met een sisser afloopt voor jou persoonlijk Lida. :bigarmhug:
hannabelgje