Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Wij gaan vanavond weer bbqen. Ik heb al dode dieren gehaald.
- Sarah5
- 5-sterren

- Contacteer:
Door je onderschrift denk ik direct aan een selectie van ratten en hamsters op de BBQkoekje schreef: Wij gaan vanavond weer bbqen. Ik heb al dode dieren gehaald.
Dat vindt meneer niet zo lekker
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Vandaag eet ik een gegrilde groentemix bestaande uit courgette, rode ui, bataat, aubergine en aspergepuntjes, dit alles met een stukje gegrilde zalm met geitenkaas
Rode bietjes stamp
Gister was ik uit eten met zus en broer, heeeerlijke rib-eye met gepofte aardappel en salade, toe een taaie pannekoek, gevlambeerd met sinaasappellikeur
. We hebben een goed contact maar met grote kinderen die hun verjaardag niet meer thuis vieren en de oudjes
die gewoon geen zin hebben om hun verjaardag te vieren zien we mekaar veel te weinig...
Vanavond: gebakken aardappelschijfjes, slaai met gekookt ei, tomaat en lente-ui (alle 3 los, dus naar believen toe te voegen), met gebakken schelvis.
Vanavond: gebakken aardappelschijfjes, slaai met gekookt ei, tomaat en lente-ui (alle 3 los, dus naar believen toe te voegen), met gebakken schelvis.
Gekookte aardappelen met slaai (sla, tomaat, rode ui, komkommer, olijven, feta, basilicum). Voor Leo een spinazie-vega-hap erbij (als ie ooit tijd heeft om te komen eten....) en zellufgemaakte knoflooksaus.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
Het saladezeizoen is in volle gang: een mega salade met van alles en nog wat, zelfgemaakte balsamicodressing en baguette.
-
judith1967
- 5-sterren

Eenpansgerecht: geb .kriektjes,champ,spinazie met een bakje kruidenroomkaas erdoorheen geroerd.
-
fransbulletje
Zelfgebakken speltbrood met roomboter en oldambster boerenkaas, erbij een groene smoothie van spinazie, ananas en banaan.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
En als desert hadden we zojuist ieder een halve verse ananas. Ik kan me trouwens best helemaal vol eten met i.p.v. salade met brood.Mowgli schreef: Het saladezeizoen is in volle gang: een mega salade met van alles en nog wat, zelfgemaakte balsamicodressing en baguette.
- Angelique
- 5-sterren

Der ligt een speciale kip op de bbq. 8)
Oh? Want? Hoezo speciaal?Angelique schreef: Der ligt een speciale kip op de bbq. 8)
Zometeen weer lekker BBQ-en, met zelfgemaakt frietjes en rode koolslaai
Stamppot steeltjes.