BN'ers ..... ben jij ze weleens tegengekomen ?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- CindyMayella
- 5-sterren

Re: BN'ers ..... ben jij ze weleens tegengekomen ?
Uhhhh. Een aantal.....
Op Schiphol die oud-kickbokster (weet dr naam niet meer), schaatster (blond, weet ook naam niet meer).....
John Williams en Bas Muijs wonen hier vlakbij, dus in de AH of Dirk komen we ze nog weleens tegen..... En een oud trainer van weet-ik-veel voetbalteam woont 2 straten verder dan wij.....
We hebben met Edsilia Rombley en Tjeerd Oosterhuis en hun oudste in het vliegtuig naar Portugal gezeten..... Dick Advocaat woont waar mn man/schoonouders hebben gewoond....
Op Schiphol die oud-kickbokster (weet dr naam niet meer), schaatster (blond, weet ook naam niet meer).....
John Williams en Bas Muijs wonen hier vlakbij, dus in de AH of Dirk komen we ze nog weleens tegen..... En een oud trainer van weet-ik-veel voetbalteam woont 2 straten verder dan wij.....
We hebben met Edsilia Rombley en Tjeerd Oosterhuis en hun oudste in het vliegtuig naar Portugal gezeten..... Dick Advocaat woont waar mn man/schoonouders hebben gewoond....
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Hahahaha Liz , jou verhaal doet me denken aan een bruiloft waar ik was. 2 atletiek mensen die gingen trouwen dus een hoop sportlui maar ook niet sportlui. Er zat een leuke Amerikaanse vrouw met baby, de baby was alleen wat moe van zo'n hele dag dus was wat huilerig en hangerig. Je kreeg per tafel eten en wij hadden allang gehad en toen kregen zij pas dus ik bood aan even met haar baby te lopen zodat zij kon eten. Nou dat wilde ze wel. Daarna kwam ze naar me toe en hebben we op de gang zitten kletsen terwijl ze haar baby de borst gaf. Dat bleek achteraf echt een wereldberoemd iemand te zijn. Van wie ik nu weer niet weet wie ze was maar ze was heel aardig
en de jongens konden er niet over uit dat ik d'r tieten had gezien 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
wij hebben Dino hihihi
(Jandino Asporaat )
(Jandino Asporaat )
Ja hoor heb bij de NOS gewerkt in de kantine 
tuurlijk niet... wat denk jijK&D schreef: .
en je niet meer gewassen sindsdien, toch? Jochem is zoooooo leuk...![]()
WhahahahahahaMarijeEnBoomer schreef: Hahahaha Liz , jou verhaal doet me denken aan een bruiloft waar ik was. 2 atletiek mensen die gingen trouwen dus een hoop sportlui maar ook niet sportlui. Er zat een leuke Amerikaanse vrouw met baby, de baby was alleen wat moe van zo'n hele dag dus was wat huilerig en hangerig. Je kreeg per tafel eten en wij hadden allang gehad en toen kregen zij pas dus ik bood aan even met haar baby te lopen zodat zij kon eten. Nou dat wilde ze wel. Daarna kwam ze naar me toe en hebben we op de gang zitten kletsen terwijl ze haar baby de borst gaf. Dat bleek achteraf echt een wereldberoemd iemand te zijn. Van wie ik nu weer niet weet wie ze was maar ze was heel aardigen de jongens konden er niet over uit dat ik d'r tieten had gezien
![]()
En vooral die van die tieten
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ze konden er echt niet over uitLizzy schreef: Whahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En vooral die van die tieten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb Peter van der Vorst of hoe heet die man keer zien inchecken op Schiphol 
En toen ik bij de bakker werkte heb ik maar ik weet zijn naam niet, hij is omgekomen bij een ongeluk en heeft o.a. Expeditie Robinson gepresenteerd..
En toen ik bij de bakker werkte heb ik maar ik weet zijn naam niet, hij is omgekomen bij een ongeluk en heeft o.a. Expeditie Robinson gepresenteerd..
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Dit overtreft alles
- Angelique
- 5-sterren

Jaja, jij wint...met stipinge58 schreef:
![]()
![]()
![]()
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ik kreeg een hele dikke vette knuffel van Bart, van Racoon 
-
inge58
- 5-sterren

Ooww die is ook leuk!!!Mieke L. schreef: Geer en ik
![]()
2006 ofzo... Tim, of Tom, of Tim
Foto is gemaakt nét nadat ex-meneer Sas tegen hem zei: "Ze vindt je een enórme eikel, ga ff met haar op de foto?!"