Voor de 40+ vrouwen onder ons. Vraagje, welke dagcreme gebruik je?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Voor de 40+ vrouwen onder ons. Vraagje, welke dagcreme gebruik je?
Ik smeer tegenwoordig met Olaz 7-in-1. Maar ik lees even mee want ik wil iets natuurlijkers op mijn toet gaan smeren, van Weleda of zo.
- Angelique
- 5-sterren

Maar als Maxi standaard 5jaar te jong wordt geschat ben ik wel heel benieuwd naar wat zij smeert

- vanhaut
- 4-sterren

- Contacteer:
Nutrimetrics paars. Al jaren. Heerlijk.
Net 40, maar mijn huid wordt sneller oud hier in dit buitenleven dan in NL. Dat zie ik als ik mezelf met mijn zussen vergelijk, die ouder zijn. Ik was mijn gezicht zelden met warm, maar meestal met koud water, en gebruik daarbij geen zeep, drink genoeg water, smeer soms wat kokosolie en wat schijnt te helpen, maar waar ik geen discipline voor heb is dagelijks gezichtsspieroefeningen doen.
Weleda iriscreme. Geen idee of het werkt, maar mijn vel is niet meer zo droog. Oud wordt ik toch.
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Vichy heeft heerlijke spullen.Danny schreef: Tja ik ben nog geen 40 +...
Maar gebruik de verzorgingsspullen van Vichy, vind ik erg fijn. Nu de Ideal gezichts creme, en ik heb het idee dat mijn huid er wel van opknapt![]()
Ik ben enorm allergisch voor van alles en nog wat en dit is een van de weinige dingen waar ik tegen kan. Roc heb ik ook gebruikt, maar dat vind ik niet lekker ruiken en ook minder z'n werk doen.
Rimpels krijg je toch, dat ga je niet tegen, maar als je je huid een beetje soepel kunt houden door er een goeie crème op te smeren, waarom niet?
Ik gebruik Nutrilogie 2, heb een erg droge huid en deze crème is erg fijn daarvoor, maar ik wissel het ook wel eens af.
Het is inderdaad rete-duur in aanschaf, maar in gebruik valt het gelukkig mee. Ik koop het bij gezonder.nu en het goedkoopst is geloof ik €45 voor 250 ml. Ik doe met zo'n fles dan zeker wel een jaar want je hebt er weinig van nodig. Ik smeer het ook op mijn ogen, dat scheelt ook weer oogcreme.Lizzy schreef: Aha, dus echt een compliment, coming from her![]()
Even googlen. Waar haal je die bio arganolie? Is dat niet rete-duur?
Ik heb wel een idee, maar ik denk dat het vooral gebeurt als ik erbij benAngelique schreef: Maar als Maxi standaard 5jaar te jong wordt geschat ben ik wel heel benieuwd naar wat zij smeert![]()
![]()
Praat je nog steeds met zoveel concumptie ja?Mini's 3-tal schreef: Ik heb wel een idee, maar ik denk dat het vooral gebeurt als ik erbij ben![]()
Helpt dat tegen rimpels? 
Misschien dat Maxi zelf antwoord kan geven, tenslotte is dit een VROUWEN vraagMini's 3-tal schreef: Ik heb wel een idee, maar ik denk dat het vooral gebeurt als ik erbij ben![]()
ZekersK&D schreef: Helpt dat tegen rimpels?![]()
Ja, jouw huid moet een hoop doorstaan! Zon, kou, wind. Alles. Maar ik denk dat een goede creme geen kwaad zou kunnen. Of olie. En kokosolie...? Ik denk niet goed genoegBoeffie Blafmans schreef: Net 40, maar mijn huid wordt sneller oud hier in dit buitenleven dan in NL. Dat zie ik als ik mezelf met mijn zussen vergelijk, die ouder zijn. Ik was mijn gezicht zelden met warm, maar meestal met koud water, en gebruik daarbij geen zeep, drink genoeg water, smeer soms wat kokosolie en wat schijnt te helpen, maar waar ik geen discipline voor heb is dagelijks gezichtsspieroefeningen doen.
Ik denk dat het meeste toch erfelijkheid is. Zo is mn moeder pas een beetje gaan rimpelen toen ze half de 50 was en heeft nu als 60+er best een jonge huid (ze is overigens wel een grijze duif
). Als ik foto's bekijk van mn oma vroeger, kreeg zij ook pas laat rimpels. Mn moeder is overigens geen zonaanbidder en smeert niets.
Ik mag me als 30+er, ondanks wallen en kringen onder de ogen en kind op de rug en kar met gezinsboodschappen, nog geregeld legitimeren.
Ik mag me als 30+er, ondanks wallen en kringen onder de ogen en kind op de rug en kar met gezinsboodschappen, nog geregeld legitimeren.
-
lianneke
- 5-sterren

Dagcreme van De Traay omdat er geen zooi in zit en maar 6,95 kost.
Of het helpt? Tja, dat weet ik niet, heb geen droge huid ofzo. En nog weinig rimpels maar hoe dat zou zijn zonder creme weet ik niet. Denk dat niet roken en voldoende drinken belangrijker is.
Of het helpt? Tja, dat weet ik niet, heb geen droge huid ofzo. En nog weinig rimpels maar hoe dat zou zijn zonder creme weet ik niet. Denk dat niet roken en voldoende drinken belangrijker is.
Laatst gewijzigd door lianneke op wo 24 jun 2015, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.