Sterkte met alles
Laatste loodjes
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Laatste loodjes
Jemig! 
Sterkte met alles
Sterkte met alles
Uiteindelijk komt alles vast op zijn pootjes terecht. Ik heb normaal best veel geduld, maar een ceremoniemeester die kwaad is en dan vanaf vrijdag zwijgt in alle talen, telefoon niet opneemt, niet op whatsapp, sms, e-mail en voicemail reageert en uiteindelijk door ons betaalde spullen bewust achterhoudt, die maakt me echt pissig.Jantina schreef: Jemig!
Sterkte met alles![]()
Maar goed. Als we geen versieringen hebben dan moeten de mensen nog maar wat langer naar ons kijken
Oh gatverdamme, wat een narigheidHope schreef: Uiteindelijk komt alles vast op zijn pootjes terecht. Ik heb normaal best veel geduld, maar een ceremoniemeester die kwaad is en dan vanaf vrijdag zwijgt in alle talen, telefoon niet opneemt, niet op whatsapp, sms, e-mail en voicemail reageert en uiteindelijk door ons betaalde spullen bewust achterhoudt, die maakt me echt pissig.
Maar goed. Als we geen versieringen hebben dan moeten de mensen nog maar wat langer naar ons kijken![]()
Sterkte
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Je flippin' meent 't.Hope schreef: Uiteindelijk komt alles vast op zijn pootjes terecht. Ik heb normaal best veel geduld, maar een ceremoniemeester die kwaad is en dan vanaf vrijdag zwijgt in alle talen, telefoon niet opneemt, niet op whatsapp, sms, e-mail en voicemail reageert en uiteindelijk door ons betaalde spullen bewust achterhoudt, die maakt me echt pissig.
Maar goed. Als we geen versieringen hebben dan moeten de mensen nog maar wat langer naar ons kijken![]()
Een lichtpuntje: voor de Nelson-oppas heb je een back-up in Deurne vrijdag...
Ach wat naar dat het met de ceremoniemeester zo gelopen is vooral ook omdat dit familie is (Staat me bij of zit ik nu heel erg mis?
)
Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen...voor de bruiloft nog.
En verder hoop ik dat jullie gewoon heerlijk kunnen genieten van jullie prachtige dag!!
Succes met die laatste loodjes
Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen...voor de bruiloft nog.
En verder hoop ik dat jullie gewoon heerlijk kunnen genieten van jullie prachtige dag!!
Succes met die laatste loodjes
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik vind het bijzonder sneu hoeveel pech (zacht uitgedrukt) jullie op je pad krijgen, nu weer dit! Hopelijk gaat vanaf nu alles op rolletjes zeg, dat is jullie zo gegund!
Het belangrijkste is dat je allebei JA zegt op het juiste moment, de rest is bijzaak 
Anne in Duitsland schreef: Je flippin' meent 't.Was je de eerste de beste penitentiaire inrichting binnengelopen om een ceremoniemeester te scoren?
Arme jullie. Naja, als de generale repetitie beroerd gaat, verloopt de eigenlijke uitvoering voorbeeldig, zullen we maar denken.
Een lichtpuntje: voor de Nelson-oppas heb je een back-up in Deurne vrijdag...![]()
De oppas komt vanavond alles doorspreken. Kan niet mis gaan geloof ik, haha!
Er zijn heel veel lieve vrienden die ons uit de brand helpen. Ik geloof dat mijn bloeddruk langzaam begint te zakken.
Goedzo!! Want de voorpret is minstens zo belangrijk. Je trouwt omdat je voor altijd bij je partner wilt zijn. DAT is het voornaamste. De rest? Is inderdaad maar bijzaak. Tuurlijk is het jullie dag en is het van de zotte als iemand je zo dwarsboomt. Maar als jullie maar samen zijn : smitten:
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Oef, ik was geflipt geloof ik, en zo'n bridezilla geworden [emoji16]
Maar probeer zoveel mogelijk te genieten, het gaat zo vreselijk snel voorbij!
Maar probeer zoveel mogelijk te genieten, het gaat zo vreselijk snel voorbij!
-
Summerditches
- 5-sterren

T wordt gewoon geweldig...het is toch eindelijk weleens tijd voor jou / jullie...
Ontzettend veel geluk en liefde samen, en vooral ook veel plezier! En wat voor narigheid er ook gebeurt, vergeet vooral niet te genieten, ook van de voorbereidingen voor de grote dag! 
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Pffff.... Rot zeg, al die toestanden.. 
Hopelijk kunnen jullie vrijdag lekker genieten
Hopelijk kunnen jullie vrijdag lekker genieten
- Pauline
- 5-sterren

Ik voel me ineens oud...., toen wij trouwden bestond er (volgens mij) nog geen ceremoniemeester.....

Wel ontzettend *%*^* dat die nou roet in het eten gooit, maar geweldig dat je je daardoor niet al teveel van de wijs laat brengen. Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover. Ik hoop op een onvergetelijke dag voor jullie.
Wel ontzettend *%*^* dat die nou roet in het eten gooit, maar geweldig dat je je daardoor niet al teveel van de wijs laat brengen. Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover. Ik hoop op een onvergetelijke dag voor jullie.