paardenvraagje

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: paardenvraagje

hamada
5-sterren
5-sterren

Bericht door hamada »

Doranto schreef:Daar zat ik zelf ook al aan te denken. We zijn met hem bij den Hoek geweest. Die doen ook die behandelingen. Toen hij daar geweest was, is het ook een behoorlijke tijd goed gegaan. Maar om steeds daarheen te moeten zie ik niet zo zitten.
Ik ken wat dichter hier in de buurt helaas niemand. Hij/zij moet inderdaad wel goed zijn én liefst aan huis kunnen komen.....
Advies en tips zijn welkom!
Hier goede ervaringen bij een van de honden met http://osteopathiedieren.nl
Ze komt aan huis, maar weet niet hoe duur het is om haar naar jouw regio te laten komen.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Prinsenbeek is in ieder geval een stuk dichterbij dan den Bilt en ik zou natuurlijk kunnen vragen of ze langs wil komen. Is zij goed?
D&K
2-sterren
2-sterren

Bericht door D&K »

Mag ik reclame maken :D Ik ken ze niet zelf, maar ik ken de oprichter goed (is m'n neef ;) ) Die zie je op foto 1. Op foto 4 hetzelfde paard met m'n nichtje. Hij heeft deze club opgezet om kwaliteitsstandaarden wat Osteopathie betreft te waarborgen. Zonder gedegen opleiding, kennis en achtergrond kom je niet zomaar bij deze club. Je zou eens contact kunnen opnemen.
En misschien laten uitsluiten dat het artrose of KS is? Een paard van die leeftijd kan daar natuurlijk best last van hebben, en de klachten kunnen van tijd tot tijd verschillen. Ze zullen dat niet snel laten merken, behalve als het echt overlast geeft.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Bedankt voor de tip!
Ik denk dat ik maar eens contact op ga nemen.
Wordt vervolgd! :)
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

hamada schreef:Hier goede ervaringen bij een van de honden met http://osteopathiedieren.nl
Ze komt aan huis, maar weet niet hoe duur het is om haar naar jouw regio te laten komen.
Op de site zag ik dat ze in de achterhoek woont, ik denk dat dat wat te ver is. Maar bedankt voor de tip! :)
hamada
5-sterren
5-sterren

Bericht door hamada »

Doranto schreef:Op de site zag ik dat ze in de achterhoek woont, ik denk dat dat wat te ver is. Maar bedankt voor de tip! :)
Bij tarieven staat de ruime omgeving waar ze komt. Maar als er dichterbij mensen werken is dat natuurlijk het meest prettig ;)

Plaats reactie