Ja, hij heeft hele mooie glanzende donkere oogjes hoor, echt prachtig!Rico schreef:Nee die zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Mochten niet aan of in de buurt van zijn oogjes komen..
Sowieso zijn zijn oogjes veel rustiger eromheen qua huid. Zijn linker oog leek ook vaak kleiner, dat is ook nauwelijks meer te zien.
Maar die prachtige donkere kijkers.. ik verdrink er dagelijks in, vind ze schitterend
Voor en na foto's
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Voor en na foto's
Rakker op brokken-afval-dieet, 1x per 3 dagen voeren graag

Hij ging hier echt minimaal 4x per jaar naar de trimster, nu is dat max. 3x........
Nu heeft hij een heerlijke satijnzachte vacht, niemand gelooft me als ik zeg dat hij in april 12 hoopt te worden.........:

Hij ging hier echt minimaal 4x per jaar naar de trimster, nu is dat max. 3x........
Nu heeft hij een heerlijke satijnzachte vacht, niemand gelooft me als ik zeg dat hij in april 12 hoopt te worden.........:

-
TomsBorders
- 5-sterren

wat een verschil die sofi voor en na, een geheel andere hond hahaha.
zat net mijn tanden te poetsen en zie dat plaatje inneens. scherm maar schoongemaakt hahaha
zat net mijn tanden te poetsen en zie dat plaatje inneens. scherm maar schoongemaakt hahaha
Jeetje wat een dikke ren-billen, prachtig zeg!Spikkelneus schreef:Leon op 6 januari 2012 (5 dagen in NL) - schilferig en weinig bespiering
Leon 2 en half jaar later - glanzend en stevig
- Pauline
- 5-sterren

Naar wie zijn billen zit jij nou te gluren??EliScooby schreef:Jeetje wat een dikke ren-billen, prachtig zeg!
Van Leon, duhPauline schreef:Naar wie zijn billen zit jij nou te gluren??![]()
![]()
![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Pauline schreef:Naar wie zijn billen zit jij nou te gluren??![]()
![]()
![]()
OT: ik hoop over een paar maanden ook een stel duidelijke voor-en-na-foto's van Lupi te kunnen tonen!
- Spikkelneus
- 5-sterren

Helaas zijn die van mij niet van het rennen.....Pauline schreef:Naar wie zijn billen zit jij nou te gluren??![]()
![]()
![]()
maar die van Leon zijn prachtig!
Vorige week weer eens wat foto's gemaakt. Rico is van 'n opaatje veranderd in een pupje.. en super knap pupje zelfs 
De eerste dag dat hij bij ons was vanuit het asiel.. een hele krappe 2 kg gaf de weegschaal aan, mei 2015

Februari 2016

Met een smile

Netjes wachten voor het oversteken...

De eerste dag dat hij bij ons was vanuit het asiel.. een hele krappe 2 kg gaf de weegschaal aan, mei 2015

Februari 2016

Met een smile

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Oooww, wat een lekker snuitje heeft ie toch! Hij is inderdaad zó opgeknapt! Een jonge god, hoor! 
-
dribbeldiesel
- 2-sterren

Zie ik dus ook .Kim_S schreef:
wat is dat een mooi hondje geworden zeg!Rico schreef:Vorige week weer eens wat foto's gemaakt. Rico is van 'n opaatje veranderd in een pupje.. en super knap pupje zelfs
Februari 2016
Met een smile
Dank je 
Echt geweldig hè?
En 't is zo'n lieverd, ben helemaal terug gekomen hoor, van mijn mening dat ik geen hond meer wilde toen onze trouwe 4-voeter overleed 3 jaar terug. Ik geniet zo vreselijk van hem <3
Heel af en toe heeft hij nog wel eens wat buikpijn, maar niet meer 3 a 4 keer in de week zoals eerst.
Echt geweldig hè?
En 't is zo'n lieverd, ben helemaal terug gekomen hoor, van mijn mening dat ik geen hond meer wilde toen onze trouwe 4-voeter overleed 3 jaar terug. Ik geniet zo vreselijk van hem <3
Heel af en toe heeft hij nog wel eens wat buikpijn, maar niet meer 3 a 4 keer in de week zoals eerst.
Wat een verschil zeg !
Echt een mooi hondje geworden
Echt een mooi hondje geworden
- Angelique
- 5-sterren

Zo, die is echt wel opgeknapt!