Opgerolde handdoek op tussen zijn voorpootjes te leggen als hij op zijn zij ligt. Dan hangt zijn zere pootje niet zo!Borke schreef:Natuurlik zit jij er voor![]()
Wat is die groene lap aan de andere kant?
Joep is weer thuis
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Re: Joep is weer thuis
Och knapperd. Hoe is het vannacht gegaan?
Dat is goed bedacht zo van je personeel JoepPauline schreef:
Zit ervoor op de grond zodat hij er in ieder geval niet af kan vallen......
lapje erbij en je pootje ontzien
Pauline schreef:
Zit ervoor op de grond zodat hij er in ieder geval niet af kan vallen......
- Pauline
- 5-sterren

Vannacht is het prima gegaan! Vanmorgen was het uiteraard niet makkelijk, want hij wil er echt niet op staan, maar plassen en poepen heeft hij keurig gedaan. Morgen gaan we voor wondcontrole en dan zal de ontzettende prop om het pootje er vast afgaan en wordt het staan ook iets makkelijker, denk ik.... Verder krijgt hij voldoende pijnstilling en geef ik hem ook nog extra CBD-olie erbij. Beter een beetje verdoofd en onder zeil en pijn lijden, dat doen we niet.
Zo te horen gaat het best goed, mooi 
Fijn dat Joep weer thuis is. Knuffel voor Joep!
Hoe is het vanochtend?
Hopelijk zet de positieve lijn voort.
Hopelijk zet de positieve lijn voort.
- Pauline
- 5-sterren

Half vijf gaan we voor wondcontrole, maar het verband was door mijn schuld een beetje nat geworden, dus heb ik het daarnet eraf gehaald en er wat nieuws omheen gedaan. De wond ziet er al heel mooi uit, maar wat is het confronterend....
Mijn grote vriendje heeft nu nog maar één berenpootje..... Bah ik ben even erg verdrietig....
Verder gaat het goed met hem hoor. Hij loopt heel moeilijk, maar ja.. we hebben hem 5 weken lang verlamd gehad dus daar redden we ons wel mee. Plassen en poepen keurig buitenshuis, je zet hem op het gras en hij doet zijn behoeftes. Het is zo'n SUPERHOND!
Verder gaat het goed met hem hoor. Hij loopt heel moeilijk, maar ja.. we hebben hem 5 weken lang verlamd gehad dus daar redden we ons wel mee. Plassen en poepen keurig buitenshuis, je zet hem op het gras en hij doet zijn behoeftes. Het is zo'n SUPERHOND!
Dat is wel heel heftig
Maar wat een kanjer is het.
Maar wat een kanjer is het.