pike schreef: Haha nee natuurlijk niet daar kan je echt helemaal niets aan doen. Gefeliciteerd met weer een bofkontje erbij!
En mocht er straks een paard in je gang staan dan is dat ook echt helemaal niet jouw schuld
koekje schreef:Nee, de hond wilde jou en niet jij de hond.
Wel lief
Ik krijg nu wel een plaatje in mn hoofd van een hondje verstopt achterin de kledingkast. Met een boze meneer voor de kast en dat jij dan zegt "Neejoh! Die hebben we allang hoor!"
O ja, dat schijnt dé smoes te zijn als je weer last had van je koopklier
Fijn dat ze bij jou terecht kan! Ik lees dat je voldoende ruimte hebt dus...En zo'n kleintje eet toch bijna niks
Gezellig hoor zo'n grote roedel. Je lijkt wel een uitlaatservice Ik ben reuze benieuwd naar de foto's.
winni schreef:Fijn dat ze bij jou terecht kan! Ik lees dat je voldoende ruimte hebt dus...En zo'n kleintje eet toch bijna niks
Gezellig hoor zo'n grote roedel. Je lijkt wel een uitlaatservice Ik ben reuze benieuwd naar de foto's.
Verkijk je niet op kleine hondjes en de hoeveelheid eten hoor
smulpaap schreef:Verkijk je niet op kleine hondjes en de hoeveelheid eten hoor
Ach Joep en Janneke staan op dieet, de twee oudjes (Whisky en Blacky) eten niet zoveel meer. En Jip, nou ja die moet wat aankomen en krijgt het meest. Totaal eten ze net nog geen kilo per dag. De groten eten ca 1,2 kg per hond per dag.
winni schreef:Fijn dat ze bij jou terecht kan! Ik lees dat je voldoende ruimte hebt dus...En zo'n kleintje eet toch bijna niks
ik vind 4 tot 4,5% toch echt niet bijna niks voor mijn kleinste van 10 kg. Als je daar een kleine roedel van hebt rondhuppelen.....
Maar Lida weet gelukkig goede adresjes
zodra het tijdens een weekend mooi weer is, komt "thessa en shanti' professionele foto's maken. Zij zal me ook leren hoe ik de foto's op t forum krijg. (tinypic werkt bij mij niet). Daarna zullen jullie overstelpt worden met foto's.