Ben bezig met aangetekende brief voor de 'DA'!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Shanti en co
- 5-sterren

Re: Spoedvraag!! BPWR!! Geopereerde poes!
Wat fijn dat het goed gaat met haar! 
Fijn dat ze weer naar huis mag.Radja schreef:Alles gaat goed!! Kan haar kwart over 10 ophalen!
Naar die andere DA gaat idd een klacht naar toe!
Wat ik eerlijk gezegd niet zo goed begrijp is waarom jullie haar mee naar huis hebben genomen. Oké, dat het vertrouwen in da 1 niet erg groot was nadat je zag hoe ze was begrijp ik op zich wel, maar wat ik niet zo goed begrijp is waarom je dan daar niet de discussie aan gaat.
Gelukkig is het allemaal goedgekomen maar dit had behoorlijk anders kunnen aflopen.
Nu duimen dat het herstel zich voortzet.
Gelukkig is het allemaal goedgekomen maar dit had behoorlijk anders kunnen aflopen.
Jeetje zeg wat een verhaal! Nou hopelijk is ze nu helemaal in orde!
Gelukkig dat ze de goede kant op gaat !!! Sterkte met het verwerken van al deze hectiek.
Ter info: https://www.veterinairtuchtcollege.nl/
Hope schreef:Wat ik eerlijk gezegd niet zo goed begrijp is waarom jullie haar mee naar huis hebben genomen. Oké, dat het vertrouwen in da 1 niet erg groot was nadat je zag hoe ze was begrijp ik op zich wel, maar wat ik niet zo goed begrijp is waarom je dan daar niet de discussie aan gaat.
Mijn schoondochter heeft haar poes laten helpen in het dorp(50minuten van Deventer)waar ze tot voor kort woonde,samen met het zusje,de poes van haar moeder! Ik was er niet bij,helaas! Ik had nooit toegestaan om poes mee te nemen 3 kwartier na de operatie! Het is iets wat kennelijk wel vaker bij die DA gebeurd,maar toen ik hem gisteren vertelde dat ik het verre van normaal vond,gaf hij toe dat het eigenlijk niet had gemogen! Hij was zelf niet meer aanwezig toen de poezen opgehaald mochten worden. Wat ik beschreef vond hij niet verontrustend,ademhaling in de gaten houden en zorgen dat haar temp omhoog zou gaan! Nee,het was normaal dat ze nog niet wakker werd! En Hope je hebt helemaal gelijk,we hadden echt niet later moeten komen!
Dank je! We gaan er echt werk van maken! Al is het alleen maar dat er nooit meer een dier zo wordt meegegeven!hamada schreef:Gelukkig dat ze de goede kant op gaat !!! Sterkte met het verwerken van al deze hectiek.
Radja schreef:Mijn schoondochter heeft haar poes laten helpen in het dorp(50minuten van Deventer)waar ze tot voor kort woonde,samen met het zusje,de poes van haar moeder! Ik was er niet bij,helaas! Ik had nooit toegestaan om poes mee te nemen 3 kwartier na de operatie! Het is iets wat kennelijk wel vaker bij die DA gebeurd,maar toen ik hem gisteren vertelde dat ik het verre van normaal vond,gaf hij toe dat het eigenlijk niet had gemogen! Hij was zelf niet meer aanwezig toen de poezen opgehaald mochten worden. Wat ik beschreef vond hij niet verontrustend,ademhaling in de gaten houden en zorgen dat haar temp omhoog zou gaan! Nee,het was normaal dat ze nog niet wakker werd! En Hope je hebt helemaal gelijk,we hadden echt niet later moeten komen!
Aah dat verduidelijkt het al. Ik vond het al zo niks voor jou.
Hopelijk vinden jullie een fijne, nieuwe da. Ik ging voor de controle ook niet meer naar dit uilskuiken, mijn vertrouwen zou er compleet weg zijn.
Neem ook even contact op met, als je die hebt, je rechtsbijstandsverzekering en stuur een aangetekende brief naar de da waarin je hem aansprakelijk stelt voor de geleden schade. De rekening van de spoeddienst zal flink in de papieren lopen en ik ging die dus mooi niet zelf betalen.
De katten van schoondochter zijn hier al ingeschreven en gezien bij de DA die haar heeft opgeknapt (zelfde DA die Mazzel de kat van mijn tante heeft geholpen). De afspraak voor sterilisatie stond al bij haar oude DA,samen met het zusje,waar het ook niet goed meegaat
Heb ook al laten doorgeven dat ze er een andere DA naar haar moeten laten kijken. Naar die andere gaan ze idd niet meer naar toe!
Rekening viel mij enorm mee moet ik zeggen,had vele malen hoger verwacht! Maar die gaat idd richting uilskuiken!
Rekening viel mij enorm mee moet ik zeggen,had vele malen hoger verwacht! Maar die gaat idd richting uilskuiken!
Radja schreef:De katten van schoondochter zijn hier al ingeschreven en gezien bij de DA die haar heeft opgeknapt (zelfde DA die Mazzel de kat van mijn tante heeft geholpen). De afspraak voor sterilisatie stond al bij haar oude DA,samen met het zusje,waar het ook niet goed meegaatHeb ook al laten doorgeven dat ze er een andere DA naar haar moeten laten kijken. Naar die andere gaan ze idd niet meer naar toe!
Dat is nog een gelukje dan, dat die rekening wel mee viel. Als had het voor meneer Uilskuiken best een flink dure les mogen zijn.
Hoe gaat het nu met de poezen? Zijn ze nu allebei weer thuis?
Het zusje woont bij de ouders van schoondochter en zij was gisteren wel wakker maar ook vrij koud,vanmorgen ging het niet best! Ze hadden geen thermometer,dus konden niet tempen. Ik hoor nog of ze vandaag nog naar een DA gaan
Met de kleine hier gaat het prima! Heel monter,wilde naar de andere 2 katten en die zijn heel lief voor haar! Ze ging ook direct wat eten en daarna zocht ze een plekje in de zon achter het glas!
Met de kleine hier gaat het prima! Heel monter,wilde naar de andere 2 katten en die zijn heel lief voor haar! Ze ging ook direct wat eten en daarna zocht ze een plekje in de zon achter het glas!
Wat fijn dat het weer beter gaat met haar!
DA van de operatie belde me net om te vragen hoe het met de kleine gaat en of het gisteravond verder was goed gegaan! Wel netjes dat hij even belt! Maar hij schrok vreselijk van wat ik hem vertelde! "Kan het me haast niet voorstellen" heeft hij wel een aantal keren gezegd! En toen ik hem nogmaals zei dat ik het verre van normaal vond dat die kleine al 3 kwartier nadat hij met de operatie was begonnen,opgehaald kon worden,was het excuus dat hij er zelf niet bij was,omdat hij wegmoest en de assistente van gisteren die de katten heeft meegegeven,morgen pas weer aanwezig was en het haar kon vragen!Hij zou nu met de DA van vannacht gaan bellen!
Edit: hij vroeg me ook een paar maal of het om de kleinste van de 2 ging en of ik wist hoeveel zij weegt! Maar toen mompelde hij iets van "heb alles opgeschreven,daar kom ik nog wel achter"!
De verbinding was heel slecht,denk dat hij vanuit de auto belde
Edit: hij vroeg me ook een paar maal of het om de kleinste van de 2 ging en of ik wist hoeveel zij weegt! Maar toen mompelde hij iets van "heb alles opgeschreven,daar kom ik nog wel achter"!
De verbinding was heel slecht,denk dat hij vanuit de auto belde
Tja, als hij opereert, is het ook zijn verantwoordelijkheid. Ik vind het ook vreemd dat hij zo laat nog opereert als hij daarna weg moet. Je weet dat er een kans bestaat dat dieren langer moeten blijven, dat er complicaties ontstaan en dat dit niet handig is rond sluitingstijd.
Om een dier dan maar gewoon mee naar huis te geven is natuurlijk niet goed te praten.
Hoe dan ook fijn dat het met de patiënt nu weer een stuk beter gaat.
Om een dier dan maar gewoon mee naar huis te geven is natuurlijk niet goed te praten.
Hoe dan ook fijn dat het met de patiënt nu weer een stuk beter gaat.
Dat zeiden de assistente en ik vanmorgen ook tegen elkaar! Zij vond het sowieso heel vreemd dat er zo laat op de avond nog werd geopereerd! Je gaat dan nl wel de nacht in! Ik heb begrepen dat er van alles tussenkwam en de operaties werden uitgesteld.