Zemwater

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Zemwater

yellowlab
1-ster
1-ster

Bericht door yellowlab »

Nou dan heb jij een heel andere boswachter gesproken dan ik,wat een vervelende man ,geen normaal woord mee te wisselen..
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

yellowlab schreef:Bij zowel Zandenplas als bij de waschkolk is het verboden voor honden, en de boetes zijn niet mis :( alleen bij een watertje op de `Ronde huis route`worden honden gedoogd.Ben helaas ervaringsdeskundige..
Ja heb t ook eens gehad.... was daar als enigste...maar wel een 'goed' gesprek gehad.....daarna alleen maar in de toegestane maanden de jongens losgelaten
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

mooie watertjes ;)

die dronebeelden zijn ook mooi, maar ik vraag mij af of dat zo maar mag ivm de privacy?? Niet dat ik er zo'n probleem mee heb dat ik daar loop, maar soms gaat ie behoorlijk laag en zou je mensen kunnen herkennen???
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lazy Garfield »

Dian schreef:mooie watertjes ;)

die dronebeelden zijn ook mooi, maar ik vraag mij af of dat zo maar mag ivm de privacy?? Niet dat ik er zo'n probleem mee heb dat ik daar loop, maar soms gaat ie behoorlijk laag en zou je mensen kunnen herkennen???
Geen idee, ik heb die dronebeelden niet gemaakt en er nog nooit ééntje zien overvliegen daar.

Plaats reactie