O jammer ik kan met moeiten een beetje Engels lezen maar lang niet goed en snel genoeg om een boek te lezenJantina schreef:O meiden, lees Hypnobirthing, the Mongan method. Ik heb m te leen. Zo mooi en zo logisch. Zonder stress je bevalling in. Je moet wel goed Engels kunnen lezen/begrijpen. En anders een cursus volgen maar ik had r geen paar honderd euro voor over haha. Hypnobirthing is zó mooi! En heeft niks met hypnose te maken, snap niet waarom die term eraan hangt.
Anders had ik het graag gelezen, heb ook veel goede dingen gehoord over hypnobirthing.
Misschien idd maar een cursus volgen dan, even kijken hoeveel dat gaat kosten.
Ben nu halven wegen, zal je laten weten als ik het uit heb.pearlsofpassion schreef:Zou je er nog veel aan hebben als je al een keer een bevalling gedaan hebt?
Want ik heb wel het gevoel te weten wat te doen en wat voor mij werkt, maar misschien staan er nog dingen in die toch nog gemakkelijker zouden kunnen maken?
Zaken als ontspannen tijdens de arbeid met muziek ed vond ik heel mooi klinken, maar daar heb ik geen tijd voor gehad. Dus aan dat soort tips heb ik niets, bij mij is het meteen menes en meteen volle bak.
Over hoe de vrouwen het van nature doen, lijkt me wel interessant. Ik weet waar wel iets van, maar waarschijnlijk maar een klein deeltje.
Maar ik denk dat er wel wat dingen in staan die jou ook van pas zouden kunnen komen.