Hoe is het met het vuurwerk?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Hoe is het met het vuurwerk?
Ik vind alcohol geven echt not done. Er zijn heel veel goede en veilige dingen die je kunt geven.
Hier geef ik 1 week 1x daags puur nervo en 1x per dag cbd olie. De week voor oudjaar doe ik het 2x per dag.
Hier wordt niet geknald tot oudjaar normaal gesproken. Als het dan losbarst vindt Zoë dat niet heel eng, maar wel erg spannend.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Hier geef ik 1 week 1x daags puur nervo en 1x per dag cbd olie. De week voor oudjaar doe ik het 2x per dag.
Hier wordt niet geknald tot oudjaar normaal gesproken. Als het dan losbarst vindt Zoë dat niet heel eng, maar wel erg spannend.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Tja als je maar niet teveel geeft kan het volgens mij geen kwaad.Lil schreef:Dat een hond met zoveel lager gewicht na een paar lepeltjes gewoon ladder zat is en daarom dus rustig. Ik ken ook iemand die een herder een 1 glas advocaat gaf die had een da nodig; alcoholvergiftiging en dat voor toch een hond die vaak volwassendosering aan medicatie kreeg qua gewicht. Ik waag mij daar niet aan en geef al twee weken rust compositum en de 31e nog adaptil tabletten.
Hier wordt het elk jaar erger. Eerst nooit wat buiten de 31e. Vorig jaar vanaf kerst en nu al de week voor kerst.
Overigens doe ik het zelf niet.
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op wo 28 dec 2016, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier heeft iemand gisteren het splinternieuwe bushokje opgeblazen met een lawinepijl. Die klap die volgde was zo giantisch hard dat mijn ruiten, 3 straten verderop, stonden te klapperen in de sponning.
Jongetjes van een jaar of 11 lopen al met vuurwerk te strooien, dat je denkt waar zijn jullie ouders? Zoals het er nu naar uitziet word het een heftige jaarwisseling. Gelukkig is Flow bomproof en zijn wij ook niet bang van een knalletje meer of minder maar leuk..nee leuk is het allang niet meer.
Jongetjes van een jaar of 11 lopen al met vuurwerk te strooien, dat je denkt waar zijn jullie ouders? Zoals het er nu naar uitziet word het een heftige jaarwisseling. Gelukkig is Flow bomproof en zijn wij ook niet bang van een knalletje meer of minder maar leuk..nee leuk is het allang niet meer.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Het is hier zoals elk jaar nog mooi rustig!
He, dat heb ik ook nog staan, kreeg ik via via toen ze hier net kwam (in november2 jaar geleden) eerder nog niet nodig gehad, maar was helemaal vergeten dat ik dat nog heb, eens kijken of er een tht datum op staat, ......bedankt voor het herinneren!!Lil schreef:Dat een hond met zoveel lager gewicht na een paar lepeltjes gewoon ladder zat is en daarom dus rustig. Ik ken ook iemand die een herder een 1 glas advocaat gaf die had een da nodig; alcoholvergiftiging en dat voor toch een hond die vaak volwassendosering aan medicatie kreeg qua gewicht. Ik waag mij daar niet aan en geef al twee weken rust compositum en de 31e nog adaptil tabletten.
Hier wordt het elk jaar erger. Eerst nooit wat buiten de 31e. Vorig jaar vanaf kerst en nu al de week voor kerst.
CBD olie/druppels wil ik nu niet meer aan beginnen, aangezien we al met ander bach druppels bezig zijn.....
Hier gaat de verkoop morgen los....
edit: ik heb de spray, maar tht datum is 8-2015.....aangezien je het gewoon in de mand/kleed kan sprayen lijkt met het geen kwaad kunnen toch? In het ergste geval werkt het niet?
Hier valt het ook nog wel mee. Af en toe een knal die behoorlijk hard gaat en waar Tammo op reageert. Tot nu toe is hij niet bang voor vuurwerk of onweer.
Ik hoop dat de knallen niet veel erger worden dan dit maar ben ook bang dat zodra de verkoop begonnen is het weer een oorlogsgebied lijkt.
Voor de 31e hebben we gelukkig een redelijk geluidsvrije ruimte tot onze beschikking waar we ons bij nood in terug kunnen trekken. Muziekje aan, deur dicht en pas weer open als het ergste voorbij is.
Ik hoop dat de knallen niet veel erger worden dan dit maar ben ook bang dat zodra de verkoop begonnen is het weer een oorlogsgebied lijkt.
Voor de 31e hebben we gelukkig een redelijk geluidsvrije ruimte tot onze beschikking waar we ons bij nood in terug kunnen trekken. Muziekje aan, deur dicht en pas weer open als het ergste voorbij is.
Kilometer van Eelke vandaan is het ook erg rustig. Af en toe eens een knalletje, maar dat is verder weg. Afgelopen week werd er wel 2 straten verder ineens 's avonds wat afgestoken, net toen Sien in de tuin zat. Dus meneer is Sien onder de auto vandaan gaan plukken.
Met twee absoluut niet schotvaste jachthonden in huis, hoor je als baas zijnde elk knalletje en sissertje
De laatste jaren was het hier echt drama en kon ik zodra de kerstvakantie begon elke ochtend met de dames in de auto naar het buitengebied rijden om nog enige rust te bieden.
Sinds afgelopen oktober was het ook al weer flink mis... vooral in de weekenden en dan die vreselijke enorme knallen
Maar nu.... is het sinds afgelopen weekend opvallend rustig
Morgen gaat de verkoop van start... ik ben benieuwd.... maar tot nu toe hoopvol gestemd
De laatste jaren was het hier echt drama en kon ik zodra de kerstvakantie begon elke ochtend met de dames in de auto naar het buitengebied rijden om nog enige rust te bieden.
Sinds afgelopen oktober was het ook al weer flink mis... vooral in de weekenden en dan die vreselijke enorme knallen
Maar nu.... is het sinds afgelopen weekend opvallend rustig
Morgen gaat de verkoop van start... ik ben benieuwd.... maar tot nu toe hoopvol gestemd
Hier wordt er best al aardig geknald, vooral in de avond flinke bommen. Gelukkig geeft Fendi er niet echt iets om.
En dat wil ik graag zo houden, dus deze dagen zorg ik dat ze niet alleen thuis is, en wandel ik in rustige gebieden.
Oudjaarsdag maken we altijd een lekkere strandwandeling met een groepje. Dan zijn ze lekker moe en voldaan en gaan we er alleen nog uit voor een snelle plas.
Wij zijn met oud en nieuw bij vrienden en dan gaat Fendi uiteraard gewoon mee.
En dat wil ik graag zo houden, dus deze dagen zorg ik dat ze niet alleen thuis is, en wandel ik in rustige gebieden.
Oudjaarsdag maken we altijd een lekkere strandwandeling met een groepje. Dan zijn ze lekker moe en voldaan en gaan we er alleen nog uit voor een snelle plas.
Wij zijn met oud en nieuw bij vrienden en dan gaat Fendi uiteraard gewoon mee.
Nou... het is gedaan hier met de rust.
Ik geloof niet dat ik nog ga wandelen tot het weer voorbij is. Ik heb niet zo'n zin in een hond die bang is, Nelson geeft er nu echt totaal niets om en dat wil ik graag zo houden. We houden het wel bij spelletjes in de tuin die paar dagen.
Ik geloof niet dat ik nog ga wandelen tot het weer voorbij is. Ik heb niet zo'n zin in een hond die bang is, Nelson geeft er nu echt totaal niets om en dat wil ik graag zo houden. We houden het wel bij spelletjes in de tuin die paar dagen.
Hier in het dorp nog niets gehoord van vuurwerk, terwijl 2 dorpjes verder het al aardig los gebarsten is sinds begin december
Heb weinig met knalvuurwerk, dus ik ben een happy mens
Heb weinig met knalvuurwerk, dus ik ben een happy mens
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Vandaag veel doffe knallen in de verte. Xindy maakt het niet uit, maar Bella loopt de wandelingen laag en zit thuis het liefst dicht bij ons in de buurt of tegen Xindy aan.
-
Mandarijn
- 5-sterren

Duidelijk dat de voorverkoop is begonnen.
Het geknal is hier echt begonnen.
Het geknal is hier echt begonnen.