Martin Gaus over vechthonden op NPO1

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Martin Gaus over vechthonden op NPO1

Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lazy Garfield »

src_esther schreef:Wat ik al zei, het is een broze oude man en die hebben te veel woorden nodig, gaan een beetje wauwelen, enzovoort. In zo'n programma is helemaal geen tijd om een genuanceerd verhaal te vertellen en ik denk dan ook dat hij er beter niet had kunnen gaan zitten.

En hij zei onder andere hetzelfde als wat jij 'al 20 jaar roept', namelijk dat iedere hondenbezitter een soort houderschapsbewijs zou moeten hebben. Daar voegde hij aan toe dat hij eigenlijk ook vind dat mensen die kinderen krijgen een bewijs van kunde zouden moeten hebben. Kan ik het ook niet geheel mee oneens zijn.

Die dame van de dierenbescherming zou eens wat spraaklessen moeten nemen om te leren hoe ij/ei uitgesproken moet worden, nu zegt ze 'aai'.

En die dame met de staffs, tja, gevalletje, iedere stoeptegel kan zijn eigen 'honden'school oprichten. Die zal na de uitzending waarschijnlijk de aanvragen vanuit het land niet aankunnen...
Dus als je 73 bent ben je een broze oude man? Wat een onzin!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Lazy Garfield schreef:Dus als je 73 bent ben je een broze oude man? Wat een onzin!
Nou, niet iedereen maar hij wel. Hoewel ik het idee dat hij 3 face-lifts heeft gehad :biggrin2:
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

Lazy Garfield schreef:Dus als je 73 bent ben je een broze oude man? Wat een onzin!
Waarom generaliseer je dat? Ik schreef dat ik hém een broze oude man vind. Niet elke man van 73.

Plaats reactie