Onstekingen + melkklier
Moderator: Lizzy
Re: Onstekingen + melkklier
OK, we gaan duimen!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Heel veel succes morgen! 
Heel veel succes/sterkte vandaag!
- Charlie Angel
- Moderator
Heel veel succes vandaag. [emoji8]
- CallistaBea
- 3-sterren

- Contacteer:
Wat lief! Was al om 8 uur weg dus had het niet eerder gezien. Net terug.
Helaas slecht nieuws, het is uitgezaaid naar longen
Het belangrijkste nu is om haar huid rustig te krijgen. De da wil een ontstekingsremmer geven maar weten jullie een ander middeltje?
Ik weet ook niet wat de da mee wil geven, ik was zo van slag dat ik nog geroepen heb dat ze de rekening maar moeten mailen en ik heb helemaal niet meer aan de zalfjes/medicatie gedacht

Helaas slecht nieuws, het is uitgezaaid naar longen
Het belangrijkste nu is om haar huid rustig te krijgen. De da wil een ontstekingsremmer geven maar weten jullie een ander middeltje?
Ik weet ook niet wat de da mee wil geven, ik was zo van slag dat ik nog geroepen heb dat ze de rekening maar moeten mailen en ik heb helemaal niet meer aan de zalfjes/medicatie gedacht
Oh neeCallistaBea schreef: wo 20 nov 2019, 10:25 Wat lief! Was al om 8 uur weg dus had het niet eerder gezien. Net terug.
Helaas slecht nieuws, het is uitgezaaid naar longen![]()
![]()
Ik weet ook niet wat de da mee wil geven, ik was zo van slag dat ik nog geroepen heb dat ze de rekening maar moeten mailen en ik heb helemaal niet meer aan de zalfjes/medicatie gedacht![]()
![]()
Is honingzalf een optie? Ik zweer bij honingzalf. En dan wel de goeie, de Mesitran Soft: https://www.klinion.nl/Producten/Klinid ... gzalf_Soft
- CallistaBea
- 3-sterren

- Contacteer:
Nou en of. Ik wist dat het niet goed was maar dit had ik zeker niet verwacht.Lizzy schreef: wo 20 nov 2019, 14:34 Oh nee. Wat een ontzettend kl*te nieuws
![]()
Is honingzalf een optie? Ik zweer bij honingzalf. En dan wel de goeie, de Mesitran Soft: https://www.klinion.nl/Producten/Klinid ... gzalf_Soft
Ik heb precies dezelfde honingzalf in huis maar dan de 701 ipv 700. Is iets geconcentreerder? Zou dat ook kunnen?
Ja, dit is echt heel erg naar
. Zeker omdat ze zich zo goed voelt snap ik dat je niet aan dit scenario had gedacht....
Staat daar op de tube Oinment? Dat is de zalf. Die is ook prima.
- CallistaBea
- 3-sterren

- Contacteer:
Ja staat er op. Dankjewel Lizzy.Lizzy schreef: wo 20 nov 2019, 15:33 Ja, dit is echt heel erg naar. Zeker omdat ze zich zo goed voelt snap ik dat je niet aan dit scenario had gedacht....
![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Bahbah, wat een ontzettend k*tnieuws. 
- CallistaBea
- 3-sterren

- Contacteer:
Even een vraag mbt de honingzalf.
Ik heb het gisteravond erop gedaan en ze is met een romper aan gaan slapen.
Nu is het dus plakkerig...wat moet ik nu doen: schoonmaken? Met wat? Of zo laten?
Nu is het dus plakkerig...wat moet ik nu doen: schoonmaken? Met wat? Of zo laten?
Ik zou het schoon maken met warm water, romper wassen en opnieuw erop smeren.CallistaBea schreef: do 21 nov 2019, 11:55 Even een vraag mbt de honingzalf.
- CallistaBea
- 3-sterren

- Contacteer:
Romper is al gewassenLizzy schreef: do 21 nov 2019, 13:41 Ik zou het schoon maken met warm water, romper wassen en opnieuw erop smeren.
Dus eigenlijk constant honingzalf er op? Niet bijv. alleen ‘s-nachts?
Ik zou het zelf 2 keer per dag smeren. Ik heb daar goede ervaring mee.CallistaBea schreef: do 21 nov 2019, 13:43 Romper is al gewassen![]()
Dus eigenlijk constant honingzalf er op? Niet bijv. alleen ‘s-nachts?
- CallistaBea
- 3-sterren

- Contacteer:
Dankje. Ga ik dat doen.Lizzy schreef: do 21 nov 2019, 13:46 Ik zou het zelf 2 keer per dag smeren. Ik heb daar goede ervaring mee.