We zijn in gedachten bij jullie.
Naderend afscheid
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- -Annemarie-
- 5-sterren

Re: Naderend afscheid
Ook hier heel veel sterkte gewenst voor de dag van morgen.
Wat hebben jullie een mooie tijd samen gehad. Jullie hebben alles voor George gedaan wat mogelijk was, en met oneindig veel liefde.
Maandagmorgen vanaf mijn matrasje (ik slaap de laatste nachten beneden). Alles afgezet met dozen zodat ze zich niet klem kan lopen.
-
src_esther
- 5-sterren

Goed dat je een fijne oplossing hebt kunnen regelen.
Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte.
Bedankt voor jullie lieve woorden en steun.
Het is nu 2 uur en ik zit nog op. George is in slaap gevallen op het kleed waar mijn matrasje moet liggen en ik durf haar niet te verleggen want dan is ze meteen wakker. Geeft niet, ik zal toch niet echt slapen.........
Het is nu 2 uur en ik zit nog op. George is in slaap gevallen op het kleed waar mijn matrasje moet liggen en ik durf haar niet te verleggen want dan is ze meteen wakker. Geeft niet, ik zal toch niet echt slapen.........
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

George heeft het getroffen met jou
Wat fijn dat je haar afscheid ook nog goed kon regelen.
Heel veel sterkte vandaag

Wat fijn dat je haar afscheid ook nog goed kon regelen.
Heel veel sterkte vandaag
Ontzettend veel sterkte vandaag
Er wordt vanaf hier ook aan jullie gedacht vandaag, sterkte....
Denk aan jullie. Sterkte vandaag! 
- Inge en Bono
- 5-sterren

Heel veel sterkte

Ik las in dit topic al iets over dier en rustCindy de Wolf schreef: ma 11 mei 2020, 09:18 Heel veel sterkte. Petje af voor jullie en de DA die zo'n stuk rijdt. Dat getuigd van echte liefde.
Wij zitten ook tegen een naderend afscheid aan te hikken. Mijn DA heeft aangegeven 6 weken geleden in principe niet meer thuis te komen. Wij proberen haar nu nog door de corona ellende heen te trekken met heel veel kunst en vliegwerk in de hoop dat het dadelijk wel thuis kan. Maar god slapeloze nachten!
Mocht het echt niet anders kunnen Cindy, ik heb een heel fijne ervaring met d.a Pim Hegeman . Het voelde helemaal niet als vreemde dierenarts . Hij nam echt alle tijd , en het moment van inslapen verliep heel ontspannen . Precies zoals ik het altijd wil voor mijn dieren . Hij is nog jong , maar zo lief en empathisch. Hopelijk nemen ze in deze drukke periode ook voldoende tijd .En hopelijk kom je er nog even doorheen met je lieverd .
Ik zal dit topic verder niet vervuilen Tanna
Nogmaals sterkte
Wat een liefde straalt uit je foto en je teksten.Tanna schreef: di 12 mei 2020, 02:02 Bedankt voor jullie lieve woorden en steun.
Weet gewoon dat je de beste beslissing hebt gemaakt. Ik leef met je mee op deze trieste dag. Veel sterkte voor de nabije toekomst.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Heel veel sterkte vandaag.
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
- Charlie Angel
- Moderator
Heel veel sterkte gewenst vandaag. [emoji8]