Farmfood Pens/hart compleet
Moderator: eelke
Re: Farmfood Pens/hart compleet
Het zou heel goed van het vet kunnen komen.Marianca schreef: di 13 okt 2020, 12:47 Probiotica heb ik nog van Puur Probotic
Okugest ga ik voor kijken
Denk als ik even terug ga op Pens/Hart compleet het weer goed gaat komen
Wat mij opviel van de rund compleet dat het heeeeel vettig is
Vergiet was echt vettig
Dit had ik niet bij de pens/hart
Dat zou misschien de boosdoener zijn
Hoeveel sec kokend water erover adviseer jij?
De vraag over hoeveel sec. kokend water erover snap ik niet
Volgens Farmfood overgieten of onderdompelen in gekookt waterLizzy schreef: di 13 okt 2020, 13:28 Het zou heel goed van het vet kunnen komen.
De vraag over hoeveel sec. kokend water erover snap ik niet. Je gooit er toch gekookt water over en that's it? Of giet je het af? Dat zou ik niet doen, ik zou het vlees inclusief het gekookte water geven. Zoveel water hoeft er niet overheen dus je hoeft het niet te laten zwemmen.
Dussss
Gekookt water erover en niet afgieten
Weer wat geleerd
Ga ik doen
-
src_esther
- 5-sterren

BarfMenu (van Tinlo) ken ik niet als erg vet, maar ik heb het al erg lang niet meer gegeven. Weet zeker dat het BarfMenu is?
De merken die ik ken en vet vind zijn Carnibest, Darf en alle goedkopere merken die ik ooit eens uitgeprobeerd heb.
De merken die ik ken en vet vind zijn Carnibest, Darf en alle goedkopere merken die ik ooit eens uitgeprobeerd heb.
Barf heb ik nog niet gebruiktsrc_esther schreef: di 13 okt 2020, 14:13 BarfMenu (van Tinlo) ken ik niet als erg vet, maar ik heb het al erg lang niet meer gegeven. Weet zeker dat het BarfMenu is?
Ik heb Farmfood pens/hart compleet
Ben er rund compleet bij gaan doen van Farmfood en na 2 dagen ging het toch mis
Dus ik vermoed het rundvlees
Dat kan maar ik vermoed eerder het vet.Marianca schreef: di 13 okt 2020, 15:40 Barf heb ik nog niet gebruikt
Ik heb Farmfood pens/hart compleet
Ben er rund compleet bij gaan doen van Farmfood en na 2 dagen ging het toch mis
Dus ik vermoed het rundvlees
Zo bedoelde ik het ook
Te vettig rundvlees
Komt allemaal goed
Heb okugest gegeven en kokend water over zijn eten gedaan en niet in de zeef
Toen de schepjes Probiotica en nu afwachten
Gelukkig is hij nooit ziekjes en blijft rondrennen met zijn balletjes
- pearlsofpassion
- Moderator
Oh, je zei eerder dat je barf wil gaan geven, maar je bedoelt Tinlo Barfmenu? Dat had ik verkeerd begrepen.
Want het is wel een beetje verwarrend als je over barf spreekt. Barf is nl het zelf samenstellen van een menu bestaande uit vleesbot, spiervlees en orgaan.
Je bent best over Tinlo of Barfmenu te spreken als je het over het kvv merk hebt.
Als ik jou was zou ik dat ook proberen. Tinlo Barfmenu geven.
Want het is wel een beetje verwarrend als je over barf spreekt. Barf is nl het zelf samenstellen van een menu bestaande uit vleesbot, spiervlees en orgaan.
Je bent best over Tinlo of Barfmenu te spreken als je het over het kvv merk hebt.
pearlsofpassion schreef:Oh, je zei eerder dat je barf wil gaan geven, maar je bedoelt Tinlo Barfmenu? Dat had ik verkeerd begrepen.
Dat wil ik zeer zeker gaan doen
Die rund compleet bevat ruim 17% vet.
Dat is echt fors.
Bij aanschaf van andere merken zou ik dus echt letten op het vet%.
Ik vermoed dat t bij Barfmenu wel op de verpakking staat en anders staat t zeker op hun website.
Dat is echt fors.
Ik vermoed dat t bij Barfmenu wel op de verpakking staat en anders staat t zeker op hun website.
Ik zag hetpluk schreef: di 13 okt 2020, 18:25 Die rund compleet bevat ruim 17% vet.
Dat is echt fors.
Dat zal de boosdoener zijn
Hoe gaat het nu?
Sinds eergisteren weer redelijk vaste ontlasting
Als Duke ook maar iets krijgt wat verkeerd valt dan duurt het weer dagen eer het goed is
Gister bij petsplace de Barf producten bekeken
Zou niet weten welke ik moet nemen ivm het vetgehalte
Ik dacht zelf eend?
Iig iets met weinig of laag vet