[quote="gonny"]
Boris en Mientje hebben een tijdje geaast op de drollen van Sindy!! maar na een paar flinke brullen laten ze ze lekker liggen!!! 8)[/quote]
Ook als jij niet in de buurt bent ???
Hellup, hij blijft poep eten!!!
Moderator: eelke
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Re:Hellup, hij blijft poep eten!!!
De darmconditie van Etos is een poeder in capsules. Ik draai de capsule los en strooi het poeder over het eten. (De capsules vind ik wat groot voor de cavaliers). Het werkt prima bij mijn hondjes. Volgens mij is de Hema variant hetzelfde.
Ik meen dat Etos in elk geval een goed merk is met kwalitatief goede grondstoffen. Ik neem ook de visoliecapsules van dat merk.
Ik meen dat Etos in elk geval een goed merk is met kwalitatief goede grondstoffen. Ik neem ook de visoliecapsules van dat merk.
-
gonny
[quote="Rovanna"]
[/quote]ja, ook als ik niet in de buurt ben!!
[/quote]ja, ook als ik niet in de buurt ben!!
Heb t idee dat hij ook wat magerder is geworden de laatste tijd..heeft dat ook met de overschakeling van brokken naar kvv te maken? Of met t ontgiften? Geef m nu 700 gram energique nr 4 en Tiesto 600..wegen beide rond 30 a 32 kilo..zou dat beter worden door de probiotica, hoe lang duurt t gem. voordat je resultaat ziet? Wat een vragen weer sorry!
Of is t raadzaam een poosje energique actief te geven?
Het kan idd dat je honden magerder worden na het overschakelen op vers meestal is dat van kortere duur, maar bij de ene hond duurt het wat langer als bij de andere hond (van enkele weken tot enkele maanden). Als ze té mager worden gewoon tijdelijk iets meer geven (of tijdelijk overstappen op een 'actief' variant). De probiotica helpt voor een beter darmflora, dus ook voor een betere opname van voedingstoffen.