Ik duim voor jullie dat de scan duidelijkheid geeft over wat er nu precies aan de hand is. En dat daar dan uiteraard ook een goed behandelplan voor is.
We gaan toch de medische molen in
Moderator: Lizzy
Re: We gaan toch de medische molen in
Wat een smak geld
Ik duim voor jullie dat de scan duidelijkheid geeft over wat er nu precies aan de hand is. En dat daar dan uiteraard ook een goed behandelplan voor is.
Ik kreeg de uitslagen vandaag al
En godzijdank , er zijn geen ernstige afwijkingen gevonden
Geen hernia bv ,geen afwijkingen aan wervels . Het gehele gebied is in orde
Maar wat de da ,de osteopaat en ik al dachten : Vastzittende stress
Ze is uiterst gevoelig , de eerste 10 maanden in haar leven zijn niet bepaald fijn verlopen . Toen de herplaatsing , ze kwam weer op de rails en toen de privé perikelen waar ze veel last van heeft gehad
Dus : da En osteopaat gaan overleggen , er is nu duidelijkheid en er word ws veel meer op spierniveau ingezet , eventueel met fysio of accupunctuur . Maar dat hoor ik nog , de osteopaat heeft vakantie en begin sept moeten we weer heen
En godzijdank , er zijn geen ernstige afwijkingen gevonden
Geen hernia bv ,geen afwijkingen aan wervels . Het gehele gebied is in orde
Maar wat de da ,de osteopaat en ik al dachten : Vastzittende stress
Ze is uiterst gevoelig , de eerste 10 maanden in haar leven zijn niet bepaald fijn verlopen . Toen de herplaatsing , ze kwam weer op de rails en toen de privé perikelen waar ze veel last van heeft gehad
Dus : da En osteopaat gaan overleggen , er is nu duidelijkheid en er word ws veel meer op spierniveau ingezet , eventueel met fysio of accupunctuur . Maar dat hoor ik nog , de osteopaat heeft vakantie en begin sept moeten we weer heen
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat is dan toch een 'fijne' uitslag.
Wat fijn dat je voor het weekend de uitslag al binnen hebt gekregen
Ook fijn dat je de bevestiging hebt gekregen dat jullie in de juiste richting aan het denken waren en op basis daarvan nu een vervolg behandelplan kan worden opgesteld.
Ook fijn dat je de bevestiging hebt gekregen dat jullie in de juiste richting aan het denken waren en op basis daarvan nu een vervolg behandelplan kan worden opgesteld.
- Charlie Angel
- Moderator
Wat fijn dat er geen afwijkingen naar voren zijn gekomen zeg. Stress is ook een lastige maar dat komt wel goed. Wellicht ook wat ondersteuning met afgepaste druppeltjes?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Toch wel een geruststellende uitslag, gelukkig! Succes met het nieuwe traject, ik hoop dat ze weer helemaal fit wordt!
Ja ik ben heel blij ! Ze is van kop tot staart bekeken en het ziet er gelukkig goed uit
Dank voor jullie medeleven
En ja , er is al het e.e.a ter sprake gekomen
De osteopaat kent een goede holist die o.a ook met druppeltjes werkt
Maar goed , in sept weer naar haar toe en dan bespreken we verder wat we gaan doen
Het is voor haar nu ook duidelijk , ze voelt veel .Maar zeker in dat gebied kan het lastig zijn . Ze durfde de laatste keer ook niet de diepte in te gaan voordat de scan gemaakt was . Ook de Fokker is blij en opgelucht dat er niets ernstigs speelt , die leeft ook erg mee .
Dank voor jullie medeleven
En ja , er is al het e.e.a ter sprake gekomen
De osteopaat kent een goede holist die o.a ook met druppeltjes werkt
Maar goed , in sept weer naar haar toe en dan bespreken we verder wat we gaan doen
Het is voor haar nu ook duidelijk , ze voelt veel .Maar zeker in dat gebied kan het lastig zijn . Ze durfde de laatste keer ook niet de diepte in te gaan voordat de scan gemaakt was . Ook de Fokker is blij en opgelucht dat er niets ernstigs speelt , die leeft ook erg mee .
Wat fijn dat er niks ernstigs uit gekomen is! Ja, dit is ook vervelend natuurlijk maar niet onoverkomelijk!
Kreeg net eindelijk bericht van de verzekering
Scan wordt vergoed
Scan wordt vergoed
- Kromfohrlanders
- 4-sterren

Wat een opluchting dat er niets ernstigs aan de hand is.
Succes met het vervolg.
Karen
Succes met het vervolg.
Karen
Osteopaat belde net , heel lief . Net terug van vakantie , ze had de uitslagen bestudeerd . En adviseert orthopedisch onderzoek . Dus daar gaan we aankomende week maar weer mee aan de slag
Eens kijken of er plaats is ,
Eens kijken of er plaats is ,
Op 9 Sept staat er een afspraak voor orthopedisch onderzoek in het MCD
Dan is alles gedaan en uitgesloten
Dan is alles gedaan en uitgesloten
- CindyMayella
- 5-sterren

Succes
….
Orthopedisch onderzoek heeft plaats gevonden
Morgen wordt er toch nog een MRI scan gemaakt . Het kon helaas niet gelijk wegens enorme drukte
Morgen wordt er toch nog een MRI scan gemaakt . Het kon helaas niet gelijk wegens enorme drukte
OK. Jeetje. Nou heel veel succes morgen. We gaan duimen morgensmulpaap schreef: do 09 sep 2021, 16:54 Orthopedisch onderzoek heeft plaats gevonden