Land schildpad

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Land schildpad

kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

hannabelgje schreef: za 23 mei 2026, 12:16 Hier ben ik Muk ook mega vaak kwijt, ze zijn zo goed in verstoppen. Dan denk ik altijd ah jeetje hij is ontsnapt. Nooit gebeurd, hij zit altijd gewoon verstopt. Ik hanteer hem zo min mogelijk omdat ze daar ook enorm stress van krijgen. Ze wennen vanzelf en gaan vanzelf op verkenning als ze er aan toe zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Ja maar ik wil haar graag in de nacht in haar nachthok hebben omdat hier marters en misschien ook ratten zijn.
Buurvrouw heeft kippen.

Vannacht ( uiteraard ) gedroomd dat ze ontsnapt was ::)
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Anne in Zweden schreef: za 23 mei 2026, 13:53 Wat een heerlijk stekkie heeft je Corrie daar! Lekker, zo met veel groen. Hopelijk mogen jullie samen honderd worden! :D
Dankjewel heb me uiterste best gedaan
Hopelijk een lang leven ja :-*
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Wow, wat een prachtig verblijf! Ik snap je zorgen hoor.... Maar volgens mij is ontsnappen niet echt mogelijk! Begrijp wel dat je niet blij wordt van ratten en marters. Kun je daar nog wat op verzinnen, zodat je wat meer rust gaat voelen zelf?
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Nou ik zoek haar iedere avond op
Soms gaat ze zelf al in nachthok
Net dus niet.
Nachthok kan echt niks in
Nog geen muis.

Ik heb gelezen dat honden/ katten haren ze afschrikken , en die heb ik zat nu :biggrin2:
Wc blokje evt kan ook.
Ze is ook nog zo klein.

Marter spray zag ik ( daar geloof ik niet zo in)
Mijn auto staat er dichtbij en daar zit een marter verjager in. Hoop dat dit allemaal voldoende zal zijn.

Plaats reactie