Er zijn trouwens ook van die groene geperste staafjes
Pens staafjes
Moderator: Lizzy
-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re:Pens staafjes
Die geperste staafjes heb ik nooit in huis! Ook geen hondenkoekjes of kluifjes. Ja, wel voor in de salon, maar dan let ik nog op kleurloze staafjes en lamrijstkoekjes (naja, zal ook wel rommel inzitten, maar kan slechts een pot verse pens neerzetten toch?)
bedenk maar wat daar voor zooi in zit 
En gele staafjes.jeanne schreef: Die geperste staafjes heb ik nooit in huis! Ook geen hondenkoekjes of kluifjes. Ja, wel voor in de salon, maar dan let ik nog op kleurloze staafjes en lamrijstkoekjes (naja, zal ook wel rommel inzitten, maar kan slechts een pot verse pens neerzetten toch?)
Er zijn trouwens ook van die groene geperste staafjes![]()
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb net weer 10 kg pensstaafjes van de Winner meegenomen 
Ze (5 Pyrs en een Kleine Kees) krijgen hier elke avond, wanneer wij koffiedrinken een pensstaafje (kleine kees een halve).
Ze vinden het HEERLIJK !!!!
Ik denk, dat ik zelf meer kleurstoffen en conserveringsmiddelen op een dag naar binnenstouw dan mijn hondjes
Ze (5 Pyrs en een Kleine Kees) krijgen hier elke avond, wanneer wij koffiedrinken een pensstaafje (kleine kees een halve).
Ze vinden het HEERLIJK !!!!
Ik denk, dat ik zelf meer kleurstoffen en conserveringsmiddelen op een dag naar binnenstouw dan mijn hondjes
Laatst gewijzigd door K@rin op zo 21 dec 2003, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Paul_Barte
- 5-sterren

Zolang jij er maar geen huidklachten van krijgt of hotspots Karin vind ik het prima 
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
Nee gelukkig nog nietPaul_Barte schreef: Zolang jij er maar geen huidklachten van krijgt of hotspots Karin vind ik het prima![]()
Alleen "maar" overtollige kilo's ...................
-
Paul_Barte
- 5-sterren

Zie je wel dat dingen aardig aanzetten...zei het toch
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik eet wel chocolade staafjes, en geloof me...die zorgen ook voor een behoorlijke pens 
-
Paul_Barte
- 5-sterren

hahahahahaha
-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
snik, en ik zit onder de pukkels! snap er niks van, heb geeneen staafje op! Voel me net een puber!Paul_Barte schreef: Zolang jij er maar geen huidklachten van krijgt of hotspots Karin vind ik het prima![]()
-
Janet
- 5-sterren

- Contacteer:
Geer, gewoon vervangen door pensstaafjesgeer schreef: Ik eet wel chocolade staafjes, en geloof me...die zorgen ook voor een behoorlijke pens![]()
Pensstaafjes zijn hier de ultieme beloning samen met gedroogde visjes! Enne, als je bang bent teveel pensstaafjes te geven, je kunt ze heel gemakkelijk doorknippen! 
-
Lupa
gedrogde visjes? ik heb ze vandag toevallig bij de dsz gezien is dat wat je bedoeld?ze zatenwel in de vrizerNelly schreef: Pensstaafjes zijn hier de ultieme beloning samen met gedroogde visjes! Enne, als je bang bent teveel pensstaafjes te geven, je kunt ze heel gemakkelijk doorknippen!![]()