Bibi prijslijst

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Bibi prijslijst

flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

bij lupa-diervoeding (jover) kan je ook bibi bestellen en krijg je bij 30 kilo al korting
Madera
4-sterren
4-sterren

Bericht door Madera »

[quote="Elles0512"]
En voor katten?
[/quote]

De katten bibi is per 250 gram iets van €1,05 (dacht ik) maar hang me er niet aan op ik kijk daar nooit zo naar, haal voor hond en kat tegelijk. Zover ik kon zien hebben ze geen kilo's bij Bibi. Weet wel dat Bibi een stuk goedkoper is dan CB voor de kat. Maar dat kan zijn omdat ik CB bij de lokale dierenwinkel zou halen en Bibi bij Bibi zelf haal.

Honden kilo's kosten nu 2,70 trouwens

EDIT: even wat erbij gezet
Laatst gewijzigd door Madera op ma 04 jan 2010, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Elles0512
3-sterren
3-sterren

Bericht door Elles0512 »

[quote="*marianne*"]
De katten bibi is per 250 gram iets van €1,05 (dacht ik) maar hang me er niet aan op ik kijk daar nooit zo naar, haal voor hond en kat tegelijk. Zover ik kon zien hebben ze geen kilo's bij Bibi. Weet wel dat Bibi een stuk goedkoper is dan CB voor de kat. Maar dat kan zijn omdat ik CB bij de lokale dierenwinkel zou halen en Bibi bij Bibi zelf haal.

[/quote]

Hoi,

Ok, maar je weet niet of je dan voor de katten ook korting krijgt?

Gr Elles
Elles0512
3-sterren
3-sterren

Bericht door Elles0512 »

[quote="flodder en dwarrel"]
bij lupa-diervoeding (jover) kan je ook bibi bestellen en krijg je bij 30 kilo al korting
[/quote]

Oke, hartstikke bedankt voor de tip :)
Madera
4-sterren
4-sterren

Bericht door Madera »

[quote="Elles0512"]
Hoi,

Ok, maar je weet niet of je dan voor de katten ook korting krijgt?

Gr Elles
[/quote]

Ik zou het gek vinden als het niet zo was, maar nee ik weet het niet. Je kunt natuurlijk altijd even bellen naar de Bibi, het telefoonnummer staat op hun website en ze staan je graag te woord!
GoldenCavaliers

Bericht door GoldenCavaliers »

[quote="*marianne*"]

[/quote]Ik heb voor de honden € 3,10 betaald.Carnibest Natuur kost me € 3,20 per kilo als ik 30 kilo tegelijk afneem,en dan kost het voor de kat € 4,15 per kilo(bij 30 kg of meer).Zelf vind ik Cb beter,van Bibi hebben meerdere van mijn honden erg harde ontlasting,soms te hard zelfs.Ook de kat had hier matig last van.En van Bibi werden de vachten droger naar mijn idee.Verder ziet Bibi er wel erg goed uit,en vinden de honden het wel erg smakelijk.

Plaats reactie